kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

התבוננות שבועית פרשת בלק

Savaitinė įžvalga Toros daliai Balak

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)

107/107466.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יב

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Panašiai ir dešimtyje šventumo sfirot mes išskiriame du priešingus aspektus. Tai reiškia, kad devynių pirmų sfirot pobūdis yra „sąlygojimas“, o malchut, dešimtos sfiros, pobūdis yra „gavimas“.

115/115742.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה ל, לא

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kad suprasti penkių pasaulio Adam Kadmon pakopų ir taip pat visų žemesnių pasaulių A – B – J – A išsivystymą, reikia gerai suprasti guf masacho (kūno ekrano) nuskaidrėjimo aspektą.

115/115741.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יא

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti rabi Simono straipsnį Midraš Raboje, aiškinantį Toros sakinį: „Padarykime žmogų” (Berešit 1 – 26).

115/115740.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Tarp negandų

I. M. Lav

Trys savaitės, prasidedančios 17 tamuzo ir pasibaigiančios 9 avo dieną vadinasi "bein amecarim" ("tarp negandų"). Pagal knygos "Megilat Eicha" žodžius: "Visi persekiotojai užklupo ją negandose". Šiomis dienomis priimta laikytis gedulo ir kuo arčiau devinta avo, tuo gedulo požymiai griežtesni.

111/111049.jpg