Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [891] [892] [893] [894] [895] > Atgal > Atgal.
Antras faktorius - tai tiesioginė „priežasčių ir pasekmių“ seka, išplaukianti iš „pirminės materijos“ (מצע), kuri pati iš savęs (kokybiškai ir kiekybiškai) nekinta.
Pasinėrimas šaltinio vandenyje arba „mikvoje“ leidžia žmogui pilnai apsivalyti nuo visų nešvarumų. Žmogus tarsi gimsta iš naujo. Tora sako apie tai: „Tačiau šaltinis ir vandens telkinys, kur susirenka vanduo, bus švarus“.
Pirmas faktorius – prigimtis (מצע) yra pirminė žmogaus materija, nes žmogus yra sukurtas principu „ješ me ješ“ (egzistencija iš egzistencijos), t.y. žmogus yra savo gimdytojų „smegenų vaisius“.
Reikia žinoti, kad visų pasaulio kūrinių egzistavimas išplaukia iš aspekto „ješ mi ješ“ (egzistencija iš egzistencijos), o ne iš aspekto „ješ mi ain“ (egzistencija iš niekur). Tai reiškia, kad reali tikrovė „nusivilko“ ankstesnę formą, ir „apsivilko“ dabartinę formą.
Judajizmas nepripažįsta prašmatnių vestuvių, kur pagrindinę vietą užima stalas ir vaišės, kurie neva linksmina jaunuosius. Iš tiesų reikia surengti tokias vaišes, kurių metu iš susirinkusiųjų lūpų skambės Toros žodžiai.