kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רֵישׁ לָקִישׁ אָמַר: אֵין אָדָם עוֹבֵר עֲבֵירָה אֶלָּא אִם כֵּן נִכְנַס בּוֹ רוּחַ שְׁטוּת. סוטה ג' – א'. זוהר, ויצא, ס''מ ואשת זנונים Reiš Lakiš sako: Žmogus nepadaro nuodėmės, bet tik, kai įeina į jį „kvailumo dvasia“. (Talmudas, Sota 3 – 1)

פתיחה לחכמת הקבלה לז

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą, kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.

115/115754.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יד

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti aukščiau paminėtą midrašą, kur pasakojama apie keturis angelus Chesed, Cdaka, Emet ir Šalom, su kuriais Kūrėjas tarėsi dėl žmogaus sukūrimo.

115/115752.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה לו

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai išėjo Adam Kadmon pasaulio parcufas Ain Bet ir buvo užbaigti jo roš bei guf, jame vėl atsinaujino or mekif ir or pnimi bitūšas.

115/115751.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה לה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir šis bitūšas tęsiasi tol, kol or mekif nuskaidrina visą masachą nuo viso avijuto ir pakelia jį į savo aukštutinę šaknį į pe de roš (galvos burną).

115/115749.jpg

התבוננות שבועית פרשת פנחס

Savaitinė įžvalga Toros daliai Pinchas

pagal mokyklą Hasulam, vad.ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše sakydamas: Pinchas Eleazaro sūnus, Arono koheno sūnus nukreipė Mano pyktį nuo Izraelio sūnų, savo pavydu pavydėdamas Man, todėl neišnaikinau Izraelio sūnų savo pavyde. Todėl pasakyk: duodu jam savo taikos sandorį (Bemidbar 25 – 10, 11, 12).

107/107467.jpg