kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ועם כל המתבאר לעיל, תבין מה שנמצאים לפעמים בספרי הקבלה, כינויים וערכים הזרים מאד לרוח אנושי. בעה''ס, מהות חכמת הקבלה Dabar tampa aišku, kodėl kabalistinėje literatūroje mes galime sutikti „keistų“ ir „nepadorių“ pavadinimų. (Baal Sulamas „Kabalos išminties esmė“)

התבוננות שבועית פרשת וישב

Savaitinė įžvalga Toros daliai Vaješev

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir apsigyveno Jakovas tėvo (Icchako) gyvenamojoje žemėje Kenaane. Štai Jakovo giminė (genealogija), Josefas būdamas septyniolikos metų ganė su broliais gyvulius“ (Berešit 37 – 1, 2).

107/107435.jpg

הקדמה לספר הזהר סד

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taip pat reikia suprasti, kodėl yra draudžiama ginčytis su pirmaisiais išminčiais, kas liečia atvirą Torą.

115/115492.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Išeina, kad dabar žmogus randasi „viduryje“ tarp baimės ir meilės, ir todėl vadinasi „vidurinysis“.

115/115384.jpg

הקדמה לספר הזהר סג

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tai reiškia, kad visi sutinka, kad pirmieji išminčai buvo svarbesni už paskesniuosius, tačiau pagal Toros išminties supratimą, vėlesni išminčiai yra žymiai svarbesni už pirmuosius.

115/115503.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir todėl žmogus dar kol kas negali vadintis „absoliutus teisuolis”. Tai reiškia, kad žmogus, nusipelnęs Kūrėjo veido atvėrimo, t.y. absoliutaus Kūrėjo gerumo, kas tinka Kūrėjo vardui, vadinasi „teisuolis”, nes pateisina Kūrėjo valdymą ir mato, bei supranta šio valdymo tikrą esmę.

115/115183.jpg