kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

זהר נשא רעיא מהימנא הסוטה

Zohar „Paklydusi“

rabi Šimonas ben Jochajus

Ateityje Izraelis ragaus vaisius nuo „Gyvybės medžio“, ir tai – „knyga Zohar“, todėl jos dėka Izraelis išeis iš dvasinės tremties, su malone.

115/115189.jpg

שלבי הסולם כי תבוא בכל יום יהיו בעינך כחדשים

Šlavei haSulam „Kiekviena diena tegul būna tau kaip nauja“

ravas Baruchas Ašlagas

Dvasinio pakilimo metu žmogus privalo sutvarkyti savo priedermių atlikimą ir veiksmu ir intencija.

115/115190.jpg

זהר מקץ ויקח מאתם את שמעון

Zohar „Ir paėmė iš jų Šimoną“

rabi Šimonas ben Jochajus

Nesakyk: „Atsilyginsiu už blogį“(Mišlei 20 – 22).

115/115191.jpg

שלבי הסולם כי תבוא הימין והשמאל הם בסתירה

Šlavei haSulam „Kairė“ ir „dešinė“ yra konflikte“

ravas Baruchas Ašlagas

Nors visos būsenos yra viename žmoguje, tačiau jos yra dviejuose laikuose.

115/115192.jpg

זהר לך לך היה אל אברהם במחזה

Zohar „Buvo pas Abrahamą regėjimas“

rabi Šimonas ben Jochajus

Kol žmogus neįeina į „Apipjaustymo sandorį“, jis „nesusiriša“ su Kūrėjo vardu. Ir tik po to, kai įvykdo šią priedermę, „įeina“ į Kūrėjo vardą ir „prisiriša“ jame.

115/115195.jpg