Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [888] [889] [890] [891] [892] > Atgal > Atgal.
Tačiau čia, Ma Chadaše yra didelis skirtumas, t.y. šis parcufas pasidarė zachar aspektu, ir aukštesniu aspektu už Nekudim indus, nes Ma Chadaš ištaiso Nekudim indus.
Tora nieko nesako apie požymius, skiriančius košerinį paukštį nuo nekošerinio. Vietoje to, ji tiesiog išvardija netinkamus paukščius pagal jų pavadinimus.
Pagal tradiciją, praeinant pro „mezuzą“ – įeinant į namus ar išeinant iš jų – prie jos pridedama ranka, kuri po to bučiuojama. Šio papročio prasmė – priminti apie tas dvasines vertybes, kurias atspindi „mezuza“.
Aiškiai matome, kad vykdant Torą „lišma“, netgi „veiksmo“ (praktinėje) Jos dalyje visai nėra jaučiamas skirtumas tarp dviejų Toros dalių, ar žmogus vykdo priedermes Kūrėjui ar savo artimui.
„Kiduše“ yra du svarbiausi momentai: Šabatas – „tai prisiminimas apie pasaulio sukūrimą“ ir „prisiminimas apie išėjimą iš Egipto“.