Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [819] [820] [821] [822] [823] > Atgal > Atgal.
Kaip jau kalbėjau Baal Šem Tovo vardu, prieš priedermės vykdymą nereikia galvoti apie Apvaizdą. Bet atvirkščiai, žmogus turi pasakyti: „Jei ne aš už save, tai kas už mane“.
Vieną dieną atėjo filosofas, pasaulio tautų išminčius ir paklausė rabi Šimoną: „Senoli, senoli turiu tau tris klausimus.
Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).
Pesacho Agadoje parašyta: „Šventyklos priminimas pagal Hilelį. Hilelis, kai dar stovėjo Šventykla, taip švęsdavo Pesachą: sudėdavo Pesacho auką, macą ir maror (karčiąsias žoles) ir valgydavo kartu. Tuo įvykdydamas priedermę „su maca ir maror valgykite ją (Pesacho auką)“.
Žinoma, kad yra „kairės“ pusės dvasinis kelias ir „dešinės“ pusės dvasinis kelias. Žodis „dešinė“ ימין (jamin) yra artimas žodžiui הימן (heimin) „tikėjo“.