Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [890] [891] [892] [893] [894] > Atgal > Atgal.
Tačiau, šiuo „sugrįžimu iš baimės“ žmogus neištaiso anksčiau buvusio viengubo „Kūrėjo veido“ paslėpimo.
Parašyta: „Ir išsigando Jakovas labai ir sunerimo, ir padalino žmones, kurie su juo, ir smulkius gyvulius ir stambius raguočius, ir kupranugarius į dvi stovyklas“ (Berešit 32 – 8).
Taigi, kai žmogus nusipelno „tšuva (sugrįžimo, atgailos) iš baimės“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“ aiškus suvokimo, tada žmogus yra visiškai užtikrintas, kad daugiau nebenusidės.
Tačiau iškyla klausimas, kodėl knyga Zohar nebuvo atverta pirmoms kartoms?
Ir dabar tampa aiškus išminčių posakis, kad „padaręs „tšuva“ (sugrįžimą, atgailą) iš baimės, nusipelno, kad jo tyčiniai nusikaltimai virstų klaidomis“.