kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וטעם דבריהם הוא, כמו שבארנו, שבהיות כל עוסקי התורה, מזלזלים בפנימיות שלהם, ובפנימיות התורה, ומניחים אותה, כמו דבר שאין צורך בו בעולם. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Iš tikro kol visi, užsiimantys Tora, nevertina savo „vidinės“ pusės, t.y. neužsiima „vidine“ Tora, ir skaito tai ne pirmo svarbumo dalyku, neturinčiu didelės vertės pasaulyje. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לספר הזהר נה

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar gerai išaiškėja tai ką klausėme pradžioje, t.y. kam žmogui visi šie aukštutiniai pasauliai, kuriuos jam sukūrė Kūrėjas?

115/115443.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro reikia žinoti, kad visas pagrindinis darbas, vykdant Torą ir priedermes laisvo pasirinkimo keliu, yra būtent šiuose dviejuose paslėpimuose.

115/115461.jpg

הקדמה לספר הזהר נב, נג, נד

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kai žmogus ištyrina savo noro gauti dalį „comeach“ pastoviai, jis negrįžtamai pakyla į pasaulį Jecira.

115/115500.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro paaiškinome du „paslėpto Kūrėjo valdymo“, kurį jaučia žmonės, aspektus, t.y. „viengubą paslėpimą“ ir „paslėpimą paslėpime“.

115/115283.jpg

הקדמה לספר הזהר נא

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro tšuva (atgaila, sugrįžimas) ir tyrumas yra priimamas viršuje tik, jei jis bus absoliutus, t.y. jei žmogus nebesugrįš vėl prie savo kvailystės (nuodėmės).

115/115210.jpg