Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [876] [877] [878] [879] [880] > Atgal
Ateik pažiūrėk. Kol žmogus neįeina į „Apipjaustymo sandorį“, jis „nesusiriša“ su Kūrėjo vardu. Ir tik po to, kai įvykdo šią priedermę, „įeina“ į Kūrėjo vardą ir „prisiriša“ jame.
Roš chodeš turi panašumo su Roš ašana (t.y. su Naujais metais, nes Roš chodeš pažodžiui – „mėnesio pradžia (galva)“, o Roš ašana – „metų pradžia (galva)“).
Rabi Elazaras pasakė, parašyta Toroje: „Pasirodžiau Abrahamui, Icchakui ir Jakovui vardu אל שדי El Šadai – Visagalis, o savo vardo ה' (Havaja) nedaviau jiems pažinti (Šmot 6 – 3).
Taip pat sakėme, kad Pirma būsena būtina tvarka įpareigoja Trečią būseną, kuri išėjo su pilnu kūrimo minties įgyvendinimu, ir ten negali trūkti net mažiausios smulkmenos.
Rabi Josi pradėjo, atvėrė ir pasakė, parašyta: „Pasišvęskite ir būkite šventi“ (Vajikra 20 – 7).