Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [874] [875] [876] [877] [878] > Atgal
Taigi jau sakėme, kad dešimt sfirot vadinasi: Chochma, Bina, Tiferet ir Malchut, o jų šaknis vadinasi Keter.
Iš to, kas pasakyta galime suprasti rabi Josi ben Kisma žodžius (Avot 6).
Šių susitikimų metu vykdavo taip pat ir intensyvus „minčių“ darbas: kiekvienas stengdavosi pamatyti ir iškelti savo draugų gerąsias savybes bei išlikti vien tik šventumo mintyse. Nes mintys iš vieno pereina kitam, ir ypač tai galioja tarp žmonių, kuriuos sieja dvasinis ryšys.
Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.
Antras faktorius – tai tiesioginė „priežasčių ir pasekmių“ seka, išplaukianti iš „pirminės materijos“ (מצע), kuri pati iš savęs (kokybiškai ir kiekybiškai) nekinta.