kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

פתיחה לחכמת הקבלה קיט

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau čia, Ma Chadaše yra didelis skirtumas, t.y. šis parcufas pasidarė zachar aspektu, ir aukštesniu aspektu už Nekudim indus, nes Ma Chadaš ištaiso Nekudim indus.

115/115969.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Kašrutas

I. M. Lav

Tora nieko nesako apie požymius, skiriančius košerinį paukštį nuo nekošerinio. Vietoje to, ji tiesiog išvardija netinkamus paukščius pagal jų pavadinimus.

115/115967.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה קנה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pagrindinis skirtumas tarp Adam Kadmon ir Acilut pasaulių parcufų yra tas, kad A’’K parcufai yra cimcum alef aspekto.

115/116140.jpg

מתן תורה יד

Toros dovanojimas

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Aiškiai matome, kad vykdant Torą „lišma“, netgi „veiksmo“ (praktinėje) Jos dalyje visai nėra jaučiamas skirtumas tarp dviejų Toros dalių, ar žmogus vykdo priedermes Kūrėjui ar savo artimui.

115/115961.jpg

Praktinė Halacha

„Šabato sutikimas“

I.M.Lav

„Kiduše“ yra du svarbiausi momentai: Šabatas – „tai prisiminimas apie pasaulio sukūrimą“ ir „prisiminimas apie išėjimą iš Egipto“.

115/115921.jpg