kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ונמצא בעת שאו"א קבלו האור חדש דע"ב ס"ג, והורידו הה"ת מנקבי עינים בחזרה אל הפה שלהם, והעלו אליהם את האח"פ שלהם. הנה גם הז"ת המלבישים האח"פ אלו בעת קטנות, עלו עתה גם הם עמהם ביחד לאו"א ונעשו הז"ת למדרגה אחת עם או"א, והנה עליה הזו של הז"ת לאו"א, נקרא בשם עלית מ"ן. בעה''ס, פתיחה לחכמת הקבלה Dabar, kai Aba ve Ima gavo naują šviesą A‘‘B – Sag, ir nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe, tada Aba ve Ima pakėlė pas save savo achapą, nukritusį į žemesnę pakopą. Ir tada zat, kurie buvo apsirengę ir susijungę su šiuo achapu katnuto metu, taip pat pakilo į Aba ve Ima, pasidarydami zat su Aba ve Ima, viena pakopa.Iš tikro šis zat pakilimas į Aba ve Ima yra vadinamas „man (maldos, prašymo) pakėlimas“.(Baal Sulamas, „Įvadas į Kabalos išmintį“)

הקדמת פי חכם

Įvadas į „Pi chacham“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar išsisklaido visos abejonės dėl šio mano parašyto komentaro – „Pi chacham”.

115/119277.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Lapas“ užstoja saulės šviesą ir atsiranda „šešėlis“. Dvasiniame darbe yra du šešėliai: Pirmas – „šešėlis, ateinantis iš šventumo pusės. Antras – ateinantis dėl nuodėmės.

115/119276.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro čia atsirado papildomas vienas skirtumas. Tai reiškia, kad ankstesniuose parcufuose masacho nuskaidrėjimo ir pakilimo į aukštesnio pe de roš metu masache buvo įjungta tik aukštesnio parcufo rešimo de avijut de guf. Tačiau čia parcufo Nekudot de Sag masacho nuskaidrėjimo metu į masachą buvo įjungtos dvi rūšys rešimot.

115/119274.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).

115/119273.jpg

הסולם, פרקי חיים של תלמידי רבי יהודה לייב הלוי אשלג והרב ברוך שלום הלוי אשלג

Baal Sulamo ir rabi Barucho Šalomo mokinių biografijos

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Ir taip žmogus turi nuspręsti kiekvienoje gyvenimo situacijoje: jis turi mintyse pasverti dvi galimybes ir nuspręsti, kur yra Kūrėjo noras, o kur jo paties noras, kas yra svarbiau, o kas yra mažiau svarbu.

115/119272.jpg