(Ištraukos)
Rabi Šimonas atėjo į vieną kaimą ir sutiko ten rabi Abą, rabi Chiją ir rabi Josi.
Kai rabi Šimonas juos pamatė, jis pasakė:
„Čia turime išgirsti Toros atnaujinimus“.
Visi trys susėdo, ir kai rabi Šimonas nusprendė eiti,
kiekvienas iš jų pasakė po sakinį iš Toros rabi Šimono garbei.
Rabi Aba pradėjo ir atvėrė:
„Ir pasakė Kūrėjas Abrahamui, kai jis atsiskyrė nuo Loto...pakelk akis ir pažiūrėk“ (Berešit 13).
Ir argi tiek, kiek Abrahamas pamatė, jis paveldėjo žemę,
t.y. kiek žmogus gali pamatyti?
Tris parsas, keturias parsas, ar penkias parsas.
Tačiau parašyta:
„Visą žemę, kurią tu matai“.
Iš tikro, kai pamatė keturias pasaulio puses,
pamatė visą žemę, nes keturios pasaulio pusės apima visą pasaulį.
Kitas paaiškinimas.
Pakėlė Abrahamą virš Izraelio žemės ir parodė jam,
kaip ji susijusi su pasaulio pusėmis, todėl taip pamatė viską.
Taip pat tas, kas mato rabi Šimoną, mato visą pasaulį.
Rabi Šimonas – džiaugsmas „viršuje“ ir „apačioje“.
Pradėjo rabi Chija ir pasakė:
„Žemę, ant kurios tu guli, tau atiduosiu ir tavo palikuonims“( Berešit 28).
Ir argi vien tik tą vietą pažadėjo Kūrėjas?
Juk tai keturios, ar penkios ama (uolekčiai), ne daugiau?
Tačiau tuo metu Kūrėjas suvyniojo po Jakovu visą Izraelio žemę, todėl ten buvo visa žemė.
Ir taip, kaip ši vieta apėmė visą Izraelio žemę,
taip rabi Šimonas, kuris yra viso pasaulio šviesa, tuo labiau atstoja visą pasaulį.
Rabi Josi pradėjo, atvėrė ir pasakė:
„Dabar padėkosiu Kūrėjui“ (Berešit 29).
Juk Lėjai reikėjo dėkoti Kūrėjui už visus sūnus,
kuriuos pagimdė, ne tik už šį sūnų, t.y. Jehuda?
Tačiau Jehuda – ketvirtas sūnus šlovės Sostui, jis užbaigia Sostą.
Todėl Jehuda – vienintelis ištaiso Sostą.
Jis – atrama, į kurią remiasi visi stulpai.
Rabi Šimonas, apšviečia visą pasaulį Tora, visos šviesos švyti jo dėka.
Jis – viso pasaulio „atrama“.