kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אולם עדיין נשאר לנו מקום לשאלה, אם כל תכלית התורה וכל הבריאה, אינה אלא להרים את האנושות השפלה, עד שיהיו ראויים לאותו רוממות הנפלאה – "ולדבקה בו יתברך ויתעלה". היה לו לברא אותנו ברוממות זו, ולא להטריח אותנו ביגיעת הבריאה, התורה והמצוות? בעה''ס, אהבת ה' ואהבת הבריות Tačiau dar lieka klausimas, jei visos Toros ir visos kūrinijos tikslas – „pakelti“ žmoniją į šias nuostabias „susiliejimo su Kūrėju“ aukštumas, kodėl nebuvo galima iškart žmonijos sukurti tokiame lygyje? Ir kodėl dar reikėjo kūriniją apsunkinti didelėmis pastangomis Toroje ir priedermėse? (Baal Sulamas „Meilė Kūrėjui ir meilė žmonėms“)

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא  

Zohar Akdamat sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės

rabi Šimonas bar Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      (Ištraukos)


                                                          Zohar


Sukūrė Kūrėjas auštutines raides didelėmis (užuomina į biną, aukštutinį pasaulį),
o apatines raides mažomis (užuomina į malchut, apatinį pasaulį).
Todėl parašyta: ב ב „Bet“, „Bet“ tai yra: בראשית ברא „pirmiausia sukūrė“ (Berešit 1 – 1),

ir א א „Alef“, „Alef“ tai yra: אלהים את „Kūrėjas, „et“ (galininko prielinksnis).
Kur pirmos „Alef“ ir „Bet“ yra „viršutinės“ raidės (iš bina),
o antros „Alef“ ir „Bet“ yra „apatinės“ raidės, (iš malchut).
Ir visos raidės yra vienybėje, ir viršutinės, ir apatinės (kad sąlygoti vienos kitoms).


                                                Sulam              Jehuda Ašlagas


„Didelės“ raidės yra iš „aukštutinio“ pasaulio, o „mažos“ – iš „apatinio“.
Tai reiškia, kai „aukštesnis“ nori sąlygoti „apatiniam“, jis privalo „apsirengti“ apatiniu.
Ir tai dviejų raidžių „Bet“ ir dviejų raidžių „Alef“ pirmuose Toros žodžiuose paslaptis.


Pirma raidė „Bet“ (iš binos) „aprengia“ apatinę raidę „Bet“ (iš malchut).
Ir taip pat pirma raidė „Alef“ aprengia antra „Alef“,
kad galėtų sąlygoti jai.
Ir tai, kad „visos raidės yra vienybėje, ir „viršutinės“, ir „apatinės“, yra dėl to,
kad viršutinės yra „apsirengusios“ apatinėmis, kad galėtų sąlygoti joms.