kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir išėjo Jakovas iš Beer Ševos, ir nuėjo į Charaną. Ir priėjo vietą, ir apsinakvojo ten, nes nusileido saulė, ir paėmė iš vietos akmenų, ir pasidėjo sau po galva, ir atsigulė toje vietoje. (Berešit 28 – 10, 11)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לספר הזהר נא 

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                                     51.


Taip pat žinok, kad tšuva (atgaila, sugrįžimas) ir tyrumas yra priimamas viršuje tik,
jei jis bus absoliutus, t.y. jei žmogus nebesugrįš vėl prie savo kvailystės (nuodėmės).
Apie tai parašyta:
„Į ką panaši tšuva (atgaila, sugrįžimas)?
Tol kol paliudija žinantis paslaptis, kad žmogus jau nebesugrįš prie savo kvailystės (nuodėmės)“.


Todėl, kaip ir sakėme, jei žmogus išsityrina savo noro gauti lygį „domem“,
tada jis nusipelno pasaulio Asija parcufo nefeš,
t.y. pakyla ir aprengia pasaulio Asija sfirą malchut.
Iš tikro žmogus turi nusipelnyti ištyrinti savo noro gauti lygį „domem“ su absoliučiu pastovumu, kad „jau nebesugrįš prie savo kvailystės“, tik tada jis gali pakilti į dvasinį Asija pasaulį.
Tai reiškia, kad dabar yra pas žmogų tyrumas ir absoliutus formų sutapimas su šiuo pasauliu.


Tačiau kitos pakopos, apie kurias kalbėjome,
t.y. Asijos pasaulio ruach, nešama, chaja ir jechida nėra ištaisomos pastoviai.
Tai reiškia, kad noro gauti lygiams „comeach, chai ir medaber“ neturi būti absoliutus ir pastovus tyrumas, kad gauti Asijos pasulio lygio ruach, nešama, chaja ir jechida šviesas.
Todėl apie šiuos lygius neturi paliudyti „žinantis paslaptis,
kad žmogus nebesugrįš prie savo kvailystės“.
Taip yra todėl, kad visos penkios Asijos pasaulio k – ch – b – t – m sfirot yra tik malchut aspektai, kurie skirti tik „domem“ lygio ištyrinimui.
Todėl, jei jau žmogus nusipelno ištyrinti savo noro gauti lygį „domem“, jau yra pas jį sutapimas su visu Asija pasauliu.


Tačiau kitos Asijos pasaulio sfirot: tiferet, bina, chochma ir keter gauna švytėjimą iš aukštesnių pasaulių.
Pvz. Asijos pasaulio tiferet gauna švytėjimą iš pasaulio Jecira, kuris yra visas sfiros tiferet ir šviesos ruach aspektas.
Taip kaip Asijos pasaulio bina gauna iš pasaulio Brija, kuris yra visas nešama.
Ir Asijos pasaulio sfira chochma gauna švytėjimą iš pasaulio Acilut, kuris yra visas chochma ir šviesa chaja.
Todėl, nors žmogus ištyrina pastoviai tik dalį „domem“, o kitas noro gauti dalis „comeach, chai ir medaber“ ištyrina nepastoviai, jis gali gauti ir aukštesnes šviesas, tik nepastoviai.
Iš tikro, kai žmoguje vėl „prasiveržia“ noras gauti sau (egoizmas) kokiame iš šių trijų nepastoviai ištyrintų lygių, jis iškart praranda atitinkamas aukštesnes šviesas.