kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!
  • Štai, mano vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis, g הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי וייכול. כל דצריך ייתי ויפסח. הגדה של ali ateiti ir valgyti. Kiekvienas, jaučiantis poreikį, gali atlikti Pesacho (Peršokimo į šventumą) šventę. (Iš Pesacho Agados).

הקדמה לספר הזהר נה  

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                                 55.


Dabar gerai išaiškėja tai ką klausėme pradžioje,
t.y. kam žmogui visi šie aukštutiniai pasauliai, kuriuos jam sukūrė Kūrėjas?
Kokia reikmė žmogui iš jų?
Iš tikro žmogui visai neįmanoma be šių pasaulių pagalbos ateiti iki „malonumo Kūrėjui suteikimo“.
Tai reiškia, kad pagal savo noro gauti išsityrinimą,
žmogus pasiekia atitinkamas savo sielos šviesas ir pakopas, vadinamas „naranchaj“.
Ir kiekvienos pasiektos pakopos šviesos padeda šio lygio ištyrinimui.


Todėl žmogus kyla šiomis pakopomis,
kol nusipelno mėgavimosi Kūrėjo šventumu pakopą, kas ir yra kūrimo mintyje.
Apie tai parašyta Zohare:
„Ateinančiam išsityrinti, yra padedama. Klausia, kuo yra padedama?

Ir atsako, kad padedama jam „šventa siela“ (Zohar, Noach 63).
Iš tikro neįmanoma be „šventos sielos“ naranchaj pakopų pagalbos ateiti iki reikiamo išsityrinimo, kuris yra kūrimo mintyje.



                                                                      56.


Taip reikia žinoti, kad visos šios penkios „naranchaj“ dalys,
tai yra bendrai penkios mus supančios visos realybės dalys.
Tai reiškia, kad tai kas galioja bendrai visumoje,
taip pat galioja ir kiekvienonoje mažiausioje realybės dalyje.


Pavyzdžiui, norint pasiekti dvasinį pasaulį Asiją,
reikia dvasinio pasaulio Asija „domem“ aspekte pasiekti visas penkias „naranchaj“ dalis,
kurios turi ryšį su bendrais „naranchaj“.
Tuo būdu, kad netgi Asijos pasaulio „domem“ šviesą galima pasiekti tik keturių rūšių užsiėmimais.


Todėl nei vienas Izraelio (Isra El – tiesiai į Kūrėją) žmogus negali savęs „išlaisvinti“ nuo kokio tai užsiėmimo Toroje, pagal savo išgales.


(Tai reiškia, kad kiekvienas žmogus turi užsiiminėti praktinėmis priedermėmis, šviesos nefeš gavimui.)


Taip pat kiekvienas žmogus turi užsiiminėti Tora ir priedermėmis su intencija,
šviesos ruach gavimui.


Ir kiekvienas žmogus turi gilintis į Toros paslaptis ir priedermių skonius,
pagal savo išgales, kad pasiekti šviesos nešama aspektą.
Tai reiškia, kad šventumo šviesa gali gali būti gaunama,
tik kai ji yra „išpildyta“ visais šiais aspektais.