Jei pažiūrėsime į materialų pasaulį, atsiskleidžiantį mūsų pojūčiuose,
surasime tokius „konkrečius” dalykus,
apie kuriuos iš tikro mes
neturime jokio apčiuopiamo supratimo ir
įsivaizdavimo.
Paimkime mūsų gerai pažįstamus dalykus, kaip elektra ar magnetas,
taip pat dar vadinamais „jėgos laukais“.
Ir kas gi gali pasakyti, kad tai nėra
konkretūs ir tikroviški vardai ir
pavadinimai,
kai mes visiškai tikrai ir užtikrintai žinome šių jėgų veiksmus?
Iš tikro mums visai nesvarbu, kad pas mus nėra esminio šių dalykų,
kaip elektra ir pan., supratimo.
Tačiau pavadinimas: „elektra“ mums yra visiškai tikroviškas ir artimas,
kaip ir tie dalykai, kuriuos mes galime „pačiupinėti“.
Ir net kiekvienas mažas vaikas žino šį pavadinimą – „elektra“,
kaip pažįsta tokius pavadinimus, kaip „duona“, ar „cukrus“.
Tačiau, jei mes šiek tiek įsigilinsime, tai pamatysime,
kad kaip Kūrėjo mes visiškai negalime suvokti,
lygiai taip pat mes iki galo negalime suvokti ir materialių, „apčiuopiamų“ dalykų.
Iš tikro mūsų „veiksmo“ pasaulyje visus daiktus,
ar net savo draugus mes pažįstame tik pagal jų veiksmus,
kurie, bendrai sąveikaudami su mūsų pojūčiais,
duoda mums pakankamą suvokimą.
Tačiau iš tikro mes neturime jokio
realaus supratimo apie kiekvieno
dalyko esmę.
Ir ne tik, netgi pačių savęs mes negalime suvokti ir suprasti!
Todėl viskas, ką mes žinome apie
save, yra mūsų veiksmai ir reakcijos
atitinkamomis situacijomis, išplaukiantys iš mūsų esmės.
Dabar aiškiai galime suprasti, kad
visi vardai ir pavadinimai,
sutinkantys kabalos išmintyje, yra realūs, konkretūs ir tikroviški.
Ir nors mes neturime visiško šių vardų suvokimo,
tačiau pas užsiimantį kabalos išmintimi, yra pilnas šių vardų supratimas.
Ir tai yra veiksmų, poveikių ir
reakcijų suvokimas, kuris atsiranda, kai iš
aukštutinė šviesa veikia „gaunančius“ šią šviesą, t.y. žmones.
Iš tikro šis pasiekimas – suvokimas mums yra visiškai pakankamas.
Ir čia galioja taisyklė:
„Viskas, kas išeina iš Kūrėjo
valdymo ir ateina į mūsų supratimą, to
visiškai pakanka mūsų suvokimui“.
Taip, kaip žmogui nėra jokio poreikio
šeštam rankos pirštui, t.y. penkių
pirštų jam visiškai pakanka.