Papildomas gerumas.
Tačiau čia yra dar viena prasmė.
Tai reiškia, kad galimybė išsigelbėjimo paankstinimui.
Iš tikro galiausiai visos pasaulio tautos pripažins Izraelio Torą,
kaip apie tai rašo pranašas (Izaijas):
„Prisipildys žemė žiniomis apie Kūrėją“.
Kaip buvo anksčiau laiko ir su „išėjimu iš Egipto“,
kada net faraonas pripažino Tiesos
Kūrėją bei Jo priedermes ir leido
Izraeliui išeiti.
Išsivadavimas tik dėka kabalos atsivėrimo tarp pasaulio tautų.
Todėl parašyta, kad kiekvienas iš pasaulio tautų paims judėją ir atves į šventą žemę,
nes nepakaks to, ką patys sugebėjo suvokti.
Tačiau, iš kur pas pasaulio tautas ateis toks noras ir tokios mintys?
Ir žinok, kad tai įvyks dėka „tikros išminties“ (kabalos) išplitimo,
kai visi akivaizdžiai pamatys, kas yra „Tiesos Kūrėjas“ ir „Tiesos Tora“.
Kabalos išplitimas visame pasaulyje.
Iš tikro „tikros išminties“ (kabalos) išplitimas masėse vadinama שופר – „Šofar“ (trimitas, ragas).
Ir kaip šofaro garsas girdisi toli,
taip Toros išmintis paplis po visą pasaulį.
Kada net visos pasaulio tautos išgirs ir pripažins,
kad yra Izraelyje Kūrėjo išmintis.
Kabalos paplitimas visame pasaulyje – pranašo Elijahu atsivėrimas.
Tai ir yra pranašo Elijahu vaidmuo,
nes Toros paslapčių atskleidimas vadinamas „Elijahu pasirodymas“.
Apie tai pasakė išminčiai:
„Bus palikta ši paslaptis iki Elijahu atėjimo“,
ir „Tišbietis išspręs sunkumus ir problemas“.
Kabalos atvėrimas tarp pasaulio tautų – „Visiško Išsivadavimo“ sąlyga.
Todėl pasakė:
Trys dienos iki Mašiacho atėjimo
(žinoma užuomina), vaikščios Elijahu
kalnų viršūnėmis ir pūs didelį Šofarą.
Ir suprask, kad Šofaras – tai užuomina apie „slaptos išminties“ (kabalos)
atvėrimą didelei daugumai.
Tai ir yra išankstinė sąlyga „Visiškam išsivadavimui“ הגאולה השלימה („haGeula haŠlema).
Ir apie tai liudija atsivėrusios šios išminties knygos.
Iš tikro dalykai, esantys pasaulio paslapčių viršūnėje, yra paaiškinti visiems,
kaip galėjo būti paaiškinti tik Šlomo (karaliaus Saliamono) laikais.
Ir tai akivaizdus įrodymas, kad stovime ant išsivadavimo slenksčio.
Ir jau girdisi didžiojo „Šofaro“ garsas, bet dar ne visur,
nes kol kas yra tik „subtili tyla“ –קול דממה דקה (kol dmama daka).
Tačiau iš tikro „didelio“ dalyko pradžioje turi būti „maža“ būsena.
Tai reiškia., kad prieš didįjį „Šofaro“ garsą turi būti „subtili tyla“.
Toks yra Šofaro garso, kuris vis stiprėja, pobūdis.
Ir kas kitas, jei ne aš gali žinoti
apie save, kad iš tikro aš nesu vertas būti
net šių paslapčių perdavimo pasiuntinys, tuo labiau, suprasti jas iš esmės.
Ir kodėl pasielgė Kūrėjas šitaip su manim?
Tačiau tai tik todėl, kad mano karta šito verta.
Ir tai „paskutinė karta“, stovinti ant „išsigelbėjimo slenksčio“.
Todėl ji verta pradėti girdėti Mašiacho Šofaro garsą,
ir tai Toros paslapčių atvėrimo metas.