20.
Iš pirmo žvilgsnio šie dalykai labai keisti. Iš pradžių sako, kad mokinys prieš pasisekimą atviros Toros mokyme, gali užsiiminėti išmintimi apie Tiesą (kabalos išmintimi).
Bet tai prieštarauja jo pačio ankstesniam teiginiui, kur sako, kad kabalos išmintis be atviros Toros, tai kaip siela be kūno, nes nėra jai nei veiksmo, nei ataskaitos nei užmokesčio?
Ir įrodymas, kurį pateikia:
„Mokinys, kuris nepamato gero ženklo...“,
dar labiau keistas?
Tačiau reikalas tas, kad išminčiai nesako mokiniui iš vis atsitraukti nuo Toros mokymo (neduok dieve).
Tik pataria jam peržiūrėti savo mokymo tvarką ir kelius, t.y. pabandyti pas kitą mokytoją (ravą), arba pabandyti mokytis kitą traktatą ir pan.
Tik jokiu būdu nepalikti Toros (neduok dieve).
Netgi atviros Toros.