kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ואחר, שהתנאים האלו הביאו את החברה לקטטות גדולות, שסכנו את כללות החברה - צמחו ונתגלו עושי השלום. בעה''ס, השלום בעולם Ir kai visa tai atvedė visuomenę prie didelio susipriešinimo, sukėlusio pavojų bendram visuomenės egzistavimui, atsirado „taikdariai“. (Baal Sulamas „Taika Pasaulyje“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

     


                                                            

                                                   24.


Ir tai labai paprasta, nes čia visai nekalbama apie atviros Toros mokymą,
liečiantį žinias apie praktinį įstatymų vykdymą.
Iš tikro „negali prasčiokas būti chasidas (dvasingas)“,
ir „talmudinių nuostatų klaida skaitosi, kaip tyčinis nusikaltimas“,
nes galiausiai „viena nuodėme prarandama labai daug gerumo“.


Todėl kiekvienas mokinys privalo kartoti įstatymus,
kad nesuklysti praktiniame jų vykdyme.

Ir čia yra kalbama apie gilinimąsi į atviros Toros išmintį,
liečiantį problemas, susijusias su praktiniu įstatymų (halachos) laikymusi.
Taip, kaip ir pabrėžia rabi Chaimas Vitalis,
kad galima palengvinti Toros mokymą,
ir tai neliečia praktinių įstatymų (halachos) vykdymo.


Todėl mokinys gali mokytis iš sutrumpintų knygų, bet ne iš šaltinių,
tačiau ir čia reikalingas didelis gilinimasis.
Juk negalima lyginti žmogaus, žinančio halacha iš šaltinio,
su žinančiu ją iš santraupos ar iš apybraižos.
Ir kad čia nebūtų suklydimo,
iškart savo žodžių pradžioje rabi Chaimas Vitalis pateikia tvirtinimą,
kad siela susijungia su kūnu,
tik būdama ištaisyta Toros priedermėmis, 613 priedermėmis.