kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ונמצא בעת שאו"א קבלו האור חדש דע"ב ס"ג, והורידו הה"ת מנקבי עינים בחזרה אל הפה שלהם, והעלו אליהם את האח"פ שלהם. הנה גם הז"ת המלבישים האח"פ אלו בעת קטנות, עלו עתה גם הם עמהם ביחד לאו"א ונעשו הז"ת למדרגה אחת עם או"א, והנה עליה הזו של הז"ת לאו"א, נקרא בשם עלית מ"ן. בעה''ס, פתיחה לחכמת הקבלה Dabar, kai Aba ve Ima gavo naują šviesą A‘‘B – Sag, ir nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe, tada Aba ve Ima pakėlė pas save savo achapą, nukritusį į žemesnę pakopą. Ir tada zat, kurie buvo apsirengę ir susijungę su šiuo achapu katnuto metu, taip pat pakilo į Aba ve Ima, pasidarydami zat su Aba ve Ima, viena pakopa.Iš tikro šis zat pakilimas į Aba ve Ima yra vadinamas „man (maldos, prašymo) pakėlimas“.(Baal Sulamas, „Įvadas į Kabalos išmintį“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      4.

 

Iš tikro „noras gauti“ turi praeiti keturis aspektus,

kurie yra pasauliuose ABJA,

nes yra didelis dėsnis, liečiantis „indų“ aspektą:

Šviesos įėjimas ir išėjimas daro indą norimą (tinkamą) savo vaidmeniui.

Tai reiškia, kad kol „indas“ dar neatsiskyrė kartą nuo savo „šviesos“,

jis yra įjungtas į „šviesą“ ir anuliuojasi prieš ją, kaip žvakė prieš fakelą.

 

Ir šis „anuliavimasis“ išplaukia iš to, kad „indas“ yra „šviesos“ priešingybė,

nutolusi nuo vieno krašto iki kito.

Tai reiškia, kad „šviesa“, tai –  „šefa“ (gausybė),

išplaukianti iš Kūrėjo „Esmės“ (Acmuto),

t. y. iš  „ješ mi ješ“ (egzistavimas iš egzistavimo) iš „kūrimo minties“ Ein Sofe Palaimintam.

 

Iš tikro „šviesa“ visa yra „sąlygojanti“ (atiduodanti),

ir nėra joje „noro gauti“ aspekto nei trupučio.

Ir priešingai „šviesai“ yra „indas“,

t. y. jis yra didelis „noras gauti“ šią „šefą“.

Tai ir yra visa „atsinaujinančios“ kūrinijos „šaknis“,

todėl nėra joje „sąlygojimo“ aspekto išvis.

Ir todėl, būdami „surišti“ vienas su kitu (šviesa su indu),

„noras gauti“ anuliuojasi prieš, jame esančią, „šviesą“.

 

Tai reiškia, kad „indas“ savo formą indas nustatyti tik tada,

kai „šviesa“ nors vieną kartą išeina iš jo.

Ir kai „šviesa“ išeina iš „indo“,

jis pradeda labai trokšti šviesos,

ir šis troškimas nustato ir apsprendžia tinkamą „noro gauti“ formą.

Todėl, kai „šviesa“ vėl sugrįžta ir „apsivelka“ indu,

tada „šviesa“ ir „indas“ skaitosi dviem atskirais aspektais,

t. y. „ indu“ ir „šviesa“, arba „kūnu“ ir „gyvybe“.

Ir labai įsižiūrėk į tai, nes tai giliausias iš giliausių dalykų.