Ir dabar suprask tikrą dvasingumo ir materialumo apibrėžimą.
Iš tikro, kai noras „gauti” yra išpildytas visais lygiais,
t.y. „ketvirtu aspektu” („bchina dalet”),
tada jis vadinasi – „materialus”.
Ir taip yra visose mūsų pasaulio realybės sudėtinėse dalyse.
Tačiau, kai jis yra „aukščiau” šio didelio „noro gauti”, skaitosi,
kad noras randasi „dvasingume”,
t.y. pasauliuose A – B – J – A, aukštesniuose už mūsų pasaulį.
Jis ir visa realybė jame.
Ir galime suprasti, kad visi „pakilimai” ir „nusileidimai”,
aprašyti aukštesniuose dvasiniuose pasauliuose,
nereiškia persikėlimas įsivaizduojame vietoje (neduok dieve).
Tačiau tai tik keturių aspektų „noro gauti” pasikeitimas.
Todėl viskas, kas yra toliau „ketvirto aspekto” („bchinos dalet”),
skaitosi „aukštesnėje”, labiau dvasingoje, vietoje.
Ir kiekvienas, prisiartinantis prie „ketvirto aspekto” „ (bchinos dalet”),
skaitosi „žemesnėje”, labiau materialioje, vietoje.
Tačiau reikia suprasti, kad visos „kūrinijos“ esmė bendrai,
tai vien tik „noras gauti“.
Ir kas yra virš to, jau visai nesiskaito „kūrinija“,
tačiau išplaukia iš „ješ mi ješ“ („egzistavimas iš
egzistavimo“) iš Kūrėjo
Esmės (Acmuto).
Tačiau, kodėl mes skaitome šį „norą gauti“ kaip „grubų“ ir „neskaidrų“?
Ir mums yra įsakyta „ištyrinti“ jį Toros ir priedermių pagalba?
Tai reiškia, kad be šito „ištyrinimo“ mes neateisime į
išaukštintą „kūrimo
minties“ tikslą?