kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



17.


Penki aspektai „ekrane” („masache”)


Iš tikro paaiškinome tris pirmuosius kabalos išminties pagrindus:


1. „ Šviesos” („or”) ir „indo“ („kli“) aspektas.
Kur „or“ tiesiogiai išeina iš Kūrėjo „Esmės“ („Acmuto“),
o „kli“ – tai „noras gauti“, būtinai įjungtas į „šviesą“ („or“).
Tai reiškia, kad šiuo noro dydžiu kūrinys bendrai išėjo iš Kūrėjo ir tapo „kūriniu“.
Ir šis „noras gauti“, tai – „malchut“ („karalystė“), išskiriama aukštutinėje šviesoje.
Todėl „malchut“ yra vadinama „Šmo“ („Jo vardas“), paslaptimi:
„Jis ir Jo vardas yra viena“.
Ir žodis „Šmo“ turi tokia pačią gematriją (skaitinę vertę),
kaip ir žodis – „racon“ (noras).


2. Dešimties sfirot ir keturių pasaulių: Acilut, Brija, Jecira ir Asija paaiškinimas.
Ir tai keturios, viena žemiau kitos, pakopos.
Tai reiškia, kad „noras gauti” turi jų dėka išsivystyti iki
nustatyto indo.


3. „Cimcumo” (apribojimo) ir „masacho” (ekrano) aspektai.
Šie aspektai pasidarė ant „gavimo indų”, t.y. ant „bchinos dalet” (ketvirto aspekto).
Tai reiškia, kad vietoj „bchinos dalet” pasidarė nauji „gavimo indai” vadinam – „grižtama
šviesa” (or chozer).


Ir gerai įsidėmėk bei suprask šiuos tris pagrindus,
nes be jų negalima suprasti kabalos išmintyje, nei vieno žodžio.