kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כל שרוח הבריות נוח הימנו. והקשה, הלא מצאנו אצל הגדולים המפורסמים ביותר כל שהבריות שהיו להם מחלוקת, אם כן אין רוח הבריות נוח הימנו? בעה''ס, שמעתי „Kieno dvasia patinka žmonėms, to dvasia patinka ir Kūrėjui“ (Avot 3 – 10). Iškyla klausimas: Iš tikro mes matome, kad pas didžiuosius ir labiausiai žinomus Toros išminčius buvo nesutarimai su aplinkiniais? Ir jeigu taip, tai: „Žmogaus dvasia nepatinka jiems“, nors „patinka“ Kūrėjui? (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




25.

 

Iš tikro kol dar parcufe neatsirado visi penki indai k – ch – b – t – m,

šviesos randasi ne sau skirtose vietose.

Ir ne tik, bet jos dar stovi atvirkštine tvarka,

t. y. kai trūksta malchut indo,

trūksta jechidos šviesos“.

Ir kai trūksta dviejų indų: malchut ir tiferet,

pakopoje trūksta dviejų šviesų: jechida ir chaja ir t.t.

 

Taip yra dėl to, kad pirmiausiai atsiranda aukštutiniai indai,

ir į juos įeina žemiausios šviesos.

Taip pat, atėjusi nauja šviesa, pirmiausia apsirengia keter inde.

Ir kiekvienas „gaunantis“ privalo gauti į patį skaidriausią savo indą, t.y. į keter.

Todėl, jau apsirengusios parcufe šviesos privalo nusileisti per vieną pakopą,

kai įeina nauja šviesa.

 

Pavyzdžiui:

Įeinant šviesai ruach,

nefeš šviesa privalo nusileisti iš keter indo į chochmą indą,

t. y. užleisti vietą keter inde,

kad šis galėtų priimti naują šviesą – ruach.

Ir taip pat, jei nauja šviesa yra nešama,

ruach šviesa privalo nusileisti iš keter indo į chochma indą,

kad užleisti vietą naujai šviesai – nešama.

 

Todėl nefeš šviesa,

esanti chochmos inde, privalo nusileisti į bina indą...

ir taip toliau ta pačia tvarka.

Ir viskas yra tam,

kad atlaisvinti keter indą naujai šviesai.

Ir įsidėmėk šią taisyklę,

kad galėtum visada atskirti, ar yra kalbama apie indus, ar apie šviesas,

tada niekada nesusipainiosi, nes visada yra atvirkštinė tvarka tarp jų.

Iš tikro išaiškinome penkis masacho aspektus,

t. y. kaip jų dėka pasikeičia pakopos aukštis.