Kad suprasti penkių pasaulio Adam Kadmon pakopų ir taip pat
visų
žemesnių pasaulių A – B – J – A išsivystymą, reikia gerai suprasti guf
masacho (kūno ekrano) nuskaidrėjimo aspektą.
Tai reiškia, kad šis guf masacho nuskaidrėjimas galioja
visuose pasaulio
Adam Kadmon parcufuose, pasaulyje Nekudim, ir pasaulyje Tikun.
Dalykas tas, kad kiekviename parcufe ir kiekvienoje pakopoje yra
dvi rūšys šviesų,
vadinamos: „or mekif“ (supanti šviesa) ir „or pnimi“
(vidinė šviesa).
Panagrinėkime Adam Kadmon pasaulį.
Pirmo parcufo or mekif – tai Ein Sof Palaiminto šviesa, užpildanti visą realybę.
Ir po cimcum alefo ir
po masacho malchut inde įstatymo šis masachas
padarė zivug de aka su Ein Sof Palaiminto šviesa.
Tada or chozer, pakylančios nuo masacho dėka aukštutinė šviesa nusileido
dešimties roš ir dešimties guf sfirot aspektu į cimcum
(tuščią, be šviesos)
pasaulį, kaip aprašyta 25 sk.
Tačiau šis šviesos nusileidimas iš Ein Sofo Palaiminto į
pirmą Adam
Kadmon parcufą nepripildė visos realybės, kaip buvo prieš cimcumą,
bet
skaitosi nusileidimu „iš viršaus į apačią“.
Tai reiškia, kad jo šviesa baigiasi mūsų pasaulio „taške“,
ir tai – „malchut mesajemet“ (užbaigiančios, apribojančios malchut) paslaptis,
kaip parašyta: „Ir stovės Jo kojos ant alyvų kalno“.
Ir taip pat yra aspektas „iš vidaus į išorę“ (į plotį).
Tai reiškia,kad yra dešimt sfirot k – ch – b – t – m „iš viršaus į apačią“,
kur „malchut mesajemet“ užbaigia pasaulį Adam Kadmon apačioje.
Taip pat yra dešimt sfirot k – ch – b – t – m „iš vidaus į išorę“ (į plotį), vadinamomis:
- „mocha“ (smegenys),
- „acamot“(kaulai),
- „gidin“ (gyslos),
- „basar“ (mėsa, kūnas) ir
- „or“ (oda).
Ir „or“ – tai „machut mesajemet“, užbaigiančios parcufą iš išorės, paslaptis.
Iš tikro Adam Kadmon parcufas, lyginant su Ein Sofu Palaimintu,
pripildančiu visą realybę, skaitosi tik kaip „plona linija“.
Tai reiškia, kad „or“ (odos) parcufas apriboja Adam Kadmon parcufą iš išorės, iš visų pusių.
Todėl Adam Kadmon parcufas negali išsiplėsti ir užpildyti visą tuštumą,
kuri buvo apribota nuo šviesos, ir liko tik „plona linija“,
esanti tuštumos viduryje.
Ir tas šviesos dydis, kuris yra priimamas į Adam Kadmon vidų,
t. y. plona linija vadinamas „or pnimi“.
Todėl visas tas didelis skirtumas,
esantis tarp Adam Kadmon „or pnimi“ ir tarp Ein Sof Palaiminto prieš „cimcumą“,
vadinamas „or mekif“.
Tai reiškia, kad yra ši šviesa liko „or mekif“ aspekte,
t. y. apsupanti aplink Adam Kadmon parcufą,
nes ji negali apsirengti jo viduje.