kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אורך ימים בימינו ובשמאלו עושר וכבוד, דרכיה – דרכי נעם וכל נתיבותיה – שלום, עץ חיים היא למחזיכים בה, ותומכיה – מאושר. משלי ג – טז', יז', יח Dienų ilgumas Jos (Toros) dešinėje, o kairėje – turtai ir garbė, Jos (Toros) keliai – malonūs, o Jos takeliai – taika, „Gyvybės medis“ Ji, besilaikantiems Jos, o psikliaunantys Ja – laimingi. (Mišlei 3 – 16, 17, 18)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



42.

Iš tikro paaiškinome, kodėl pakopos nusileidžia viena žemiau kitos parcufų vystymosi vienas iš kito metu.
Ir viskas vyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo,
kuris kiekviename parcufe visada panaikina paskutinį avijuto rešimot aspektą.


Taip pat reikia žinoti, kad šiuose pasilikusiuose masache po nuskaidrėjimo rešimot visada yra du aspektai:
1. rešimo de avijut.
2. rešimot de itlabšut.


Pavyzdžiui kai nuskaidrėjo pirmo Adam Kadmon parcufo masach de guf sakėme,
kad pradingo paskutinis avijuto rešimo,
t.y. bchina dalet, ir masache liko tik bchinos gimel avijutas.


Tačiau bchinos dalet rešimo yra sudarytas iš dviejų dalių,
tai yra iš „itlabšut“ ir „avijut“.
Ir todėl po nuskaidrėjimo iš masacho dingsta tik bchinos dalet rešimo de avijut,
tačiau bchinos dalet rešimo de itlabšuto pasilieka masache ir nedingsta.


Tai reiškia, kad rešimo de itlabšut rešimo yra žymiai „skaidresnė“ už rešimo de avijut,
todėl ji neturi pakankamo avijuto zivugui su aukštutine šviesa.
Iš tikro šis rešimo de itlabšuto nuskaidrėjimo metu pasilieka kiekviename parcufe.
Ir tai, kad sakėme, kad nuskaidrėjimo metu visada dingsta iš parcufo paskutinis aspektas,
tai liečia tik rešimo de avijut.


43.


Iš tikro paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.
Pradedant nuo Adam Kadmon Ain Bet, paskui Sag, Ma ir Ban parcufuose,
ir taip pat visuose pasaulio Acilut parcufuose.


Matome, kad Ain Bet parcufe masache rešimo de avijut yra bchina gimel,
išvedanti dešimt chochmos pakopos sfirot,
o pasilikusi iš aukštesnio parcufo rešimo de itlabšut yra bchina dalet.


Tačiau ši bchina dalet dėl savo skaidrumo nėra tinkama zivugui su aukštutine šviesa,
ir todėl ji įsijungia į bchinos gimel avijuto rešimo ir pasidaro kaip viena.
Ir tada rešimo de itlabšut įgyja jėgų zivugui su aukštutine šviesa.
Todėl išeina zivugas de aka su aukštutine šviesa,
išvedantis dešimt sfirot „arti“ (apytiksliai) keter pakopos,
nes masacho rešimo de itlabšut yra bchinos dalet aspekto.
Ir šis įsijungimas yra vadinamas „nekeva įsijungimas į zachar“ (moteriško aspekto įsijungimas į vyrišką).


Tai reiškia, kad bchinos gimel, t.y. rešimo de avijut vadinamas „nekeva“ (moteriškas aspektas),
o bchinos dalet, t.y. rešimo de itlabšut vadinama „zachar“(vyriškas aspektas).
Ir šis zachar rešimo yra viena pakopa aukštesnis už nekeva,
tačiau jis yra „skaidrus“ nuo avijuto.
Iš tikro vien tik zachar rešimo „neužtenka“ zivugui de aka,
todėl nekeva įsijungimo į jį dėka jis tampa vertas zivugui.