kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ונמצא בעת שאו"א קבלו האור חדש דע"ב ס"ג, והורידו הה"ת מנקבי עינים בחזרה אל הפה שלהם, והעלו אליהם את האח"פ שלהם. הנה גם הז"ת המלבישים האח"פ אלו בעת קטנות, עלו עתה גם הם עמהם ביחד לאו"א ונעשו הז"ת למדרגה אחת עם או"א, והנה עליה הזו של הז"ת לאו"א, נקרא בשם עלית מ"ן. בעה''ס, פתיחה לחכמת הקבלה Dabar, kai Aba ve Ima gavo naują šviesą A‘‘B – Sag, ir nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe, tada Aba ve Ima pakėlė pas save savo achapą, nukritusį į žemesnę pakopą. Ir tada zat, kurie buvo apsirengę ir susijungę su šiuo achapu katnuto metu, taip pat pakilo į Aba ve Ima, pasidarydami zat su Aba ve Ima, viena pakopa.Iš tikro šis zat pakilimas į Aba ve Ima yra vadinamas „man (maldos, prašymo) pakėlimas“.(Baal Sulamas, „Įvadas į Kabalos išmintį“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

 



Teamim, nekudot, tagin ir otijot (Tanta)

 

46.

 

Paaiškinome or mekif ir or pnimi bitūšą,

kai parcufas sukuria guf aspektą.

Tai reiškia, kad bitūšo  dėka nuskaidrėja masachas de guf,

ir visos guf šviesos pakyla į viršų.

Tada masachas su jame pasilikusiais rešimo pakyla į pe de roš,

ir ten atsinaujina naujas zivugas de aka.

Iš tikro šis zivugas išveda naują pakopą,

pagal tų rešimot avijutą.

Ir dabar paaiškinsime keturias šviesų „Tanta“ rūšis,

kurios atsiranda dėl or mekif bitūšo ir masacho pakilimo į pe de roš.

 

47.


Iš tikro bitūšas nuskaidrina masachą nuo viso avijuto de gufo taip,

kad masachas de guf susilygina su masachj de pe de roš.

Tai reiškia, kad šis formų sutapimas sujungia šiuos masachus į vieną,

kurie įsijungia į naują zivugą.

Tačiau skaitosi, kad masachas nenuskaidrėja iš karto, bet pakopomis.

 

Ir pirmiausia masachas nuskaidrėja iš bchinos dalet į bchiną gimel,

paskui iš bchinos gimel į bchiną bet,

o paskui iš bchinos bet į bchiną alef,

ir galiausiai iš bchinos akef į bchiną šoreš.

 

Iš tikro masachas nuskaidrėja nuo viso avijuto aspekto ir pasidaro skaidrus,

kaip masachas pe de roš.

Tačiau aukštutinė šviesa nenustoja šviesti nei akimirkai,

todėl ji daro zivugą su masachu kiekvienoje nuskaidrėjimo pakopoje.

 

Ir kai nuskaidrėja bchina dalet ir pakyla į viršų visa keter pakopa,

o masachas ateina į bchinos gimel avijutą,

tada aukštutinė šviesa daro zivugą su pasilikusiu masache bchinos gimel avijutu.

Ir išeina chochmos pakopos dešimt sfirot.

 

Kai masachas nuskaidrėja nuo bchinos gimel ir pakyla į viršų chochma pakopa,

aukštutinė šviesa daro zivugą su bchina bet,

ir išveda binos pakopos dešimt sfirot.

 

Kai masachas nuskaidrėja nuo bchinos bet,

masache lieka tik bchinos alef avijutas,

kuris daro su aukštutine šviesa zivugą ir išveda zeir anpin pakopos dešimt sfirot.

 

Ir kai nuskaidrėja nuo bchinos alef avijuto ir ši pakopa pakyla į viršų,

aukštutinė šviesa daro zivugą su pasilikusiu ekrane šoreš avijutu,

kuris išveda malchut pakopą.

 

Ir galiausiai kai masachas nuskaidrėja nuo šoreš avijuto ir malchut pakopa pakyla į viršų,

skaitosi kad masachas ir rešimot pakyla ir įsijungia į masachą de roš naujo

parcufo zivugui de aka.

Tada išeina dešimt naujų sfirot, vadinamų pirmo parcufo sūnumi” ir palikuonimi”.

 

Iš tikro or mekif ir or pnimi bitūšas nuskaidrina pirmo Adam Kadmon

pasaulio parcufo masachą de guf  ir pakelia jį į jo roš.

Ir  taip gimsta ir išeina antras Adam Kadmon parcufas –  Ain Bet.

Tačiau tai neįvyksta iš karto, bet pakopomis,

nes aukštutinė šviesa daro zivugą kiekvienoje iš keturių nuskaidrėjimo pakopų,

tol kol susilygina su pe de roš.

 

Paaiškinome keturias pirmo parcufo nuskaidrėjimo pakopas,

kad išeitų parcufas Ain Bet.

 

Tuo pačiu būdu išeina trys nuskaidrėjimo pakopos,

kai nuskaidrėja parcufas Ain Bet ir gimsta parcufas  Sag.

 

Yra dėsnis, kad masachas nenuskaidrėja iš karto, o tik pakopomis.

Aukštutinė šviesa, nuskaidrėjant masachui, darydama zivugus de aka,

nenutrūkstamai šviečia apatiniams kiekvienoje pakopoje.