kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ונמצא בעת שאו"א קבלו האור חדש דע"ב ס"ג, והורידו הה"ת מנקבי עינים בחזרה אל הפה שלהם, והעלו אליהם את האח"פ שלהם. הנה גם הז"ת המלבישים האח"פ אלו בעת קטנות, עלו עתה גם הם עמהם ביחד לאו"א ונעשו הז"ת למדרגה אחת עם או"א, והנה עליה הזו של הז"ת לאו"א, נקרא בשם עלית מ"ן. בעה''ס, פתיחה לחכמת הקבלה Dabar, kai Aba ve Ima gavo naują šviesą A‘‘B – Sag, ir nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe, tada Aba ve Ima pakėlė pas save savo achapą, nukritusį į žemesnę pakopą. Ir tada zat, kurie buvo apsirengę ir susijungę su šiuo achapu katnuto metu, taip pat pakilo į Aba ve Ima, pasidarydami zat su Aba ve Ima, viena pakopa.Iš tikro šis zat pakilimas į Aba ve Ima yra vadinamas „man (maldos, prašymo) pakėlimas“.(Baal Sulamas, „Įvadas į Kabalos išmintį“)

הקדמת פי חכם  

Įvadas į „Pi chacham“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



4.


Dabar aišku, kas parašyta kelete vietų „Zohare“ ir „Tikunim“,
kad 613 priedermių yra vadinamos: „613 Toros patarimų“.
Tačiau taip pat daugelyje vietų 613 priedermių yra vadinamos: „613 užstatų“.


Iš tikro pradžioje žmogus privalo vykdyti – saugoti Torą ir priedermes,
tam kad „išsityrinti“ kūną ir „užauginti“ savo sielą.
Ir tada šios 613 priedermių yra „613 patarimų“, t. y. patarimai,
kaip galima galiausiai ateiti pas Karalių ir nusipelnyti Jo „Veido šviesą“.


Tai reiškia, kad Toros laikymasis ir priedermių vykdymas po truputį „nuskaidrina“ (apdovanoja) žmogų, kol jis nusipelno „Gyvojo Karaliaus Veido“.
Todėl parašyta Talmude:
„Koks skirtumas Kūrėjui, ar gyvulys yra pjaunamas nuo gerklės, ar nuo sprando,
t. y. Tora ir priedermės yra duotos tik tam, kad „išgryninti“ Jomis Izraelį“.
Ir kai yra pakankamai „išsigryninama“, nusipelnoma „Karaliaus Veido šviesos“.


Iš tikro tada žmogui „atsiveria“ akys ir siela,
ir žmogus nusipelno suvokti – pasiekti 613 šventų šviesų,
esančių 613 priedermių.
Ir tai – „Šventų vardų“ paslaptis.
Todėl žmogus, vykdydamas kiekvieną priedermę,
„pasiima“ – gauna tą dalį šviesos,
„užstatytos“ priedermėje.
Tai reiškia, kad „priedermė“ yra „indas“,
į kurį apsirengia „šviesa“, ir tai „Šventas vardas“,
skirtas būtent šiai priedermei.


Tai tai pat paslaptis:
„Priedermė yra žvakė, o Tora – šviesa“.
Iš tikro tada žmogui 613 priedermių jau vadinasi „613 užstatų“.
Ir tai panašu į žmogų, sudėjusį brangakmenis ir perlus į indą,
ir sakantį savo mylimam draugui:
„Paimk šį indą ir labai saugok jį nuo vagių ir plėšikų“.
Iš tikro nors „draugai“ kalbasi tik apie „indą“ – priedermes,
tačiau visa esmė yra brangakmeniuose ir perluose,
esančiuose inde, t. y. Toros šviesoje.
Ir įsižiūrėk gerai.