Įprastai kasdien pamokos pas ravą Baruchą
prasidėdavo antrą valandą nakties.
Tačiau penktadienį tvarka
pasikeisdavo.
Penktadienio išvakarėse vykdavo „draugų pasisėdėjimas“, kuomet
susirinkdavo ravo Barucho mokiniai ir
diskutuodavo apie meilę artimui ir darbą Kūrėjui.
Šis
pasisėdėjimas baigdavosi vienuoliktą valandą vakaro.
Ir tada vietoje įprastos antros valandos nakties, ravas Baruchas pradėdavo
naktines pamokas pirmą valandą nakties.
Po rytinės maldos mokiniai
išsiskirstydavo ir eidavo į savo darbus.
Kai grįždavo po darbų,
jie iškart pradėdavo ruoštis Šabatui.
Trumpai tariant, jie
neturėjo nei valandėlės poilsio.
Šabato vakarą, ravo Barucho
Mokymo namuose buvo rengiamos šventinės vaišės.
Rabi Cvi Korec ir rabi Israel Mileris eidavo į ravo Icchako Agasi namus,
kad pasiimtų
jį kartu į vaišes, nes iš didelio nuovargio nebuvo pajėgus
vienas ten nueiti.
Ir taip pasiremdamas į juos, praktiškai
miegodamas, nueidavo iki Mokymo namų.
Jo atsidavimas ir artumas ravui Baruchui buvo beribis (rabi Icchakas
mėgdavo pajuokauti apie
savo nuovargį, jis sakydavo:
„Visą miego trūkumą kompensuosiu
kitame pasaulyje...“,
arba:
„Nuovargis turi vieną didelį privalumą – žmogui tiesiog nebėra jėgų daryti
prasižengimus...“).
Visų vaišių metu sėdėdavo užmerktomis akimis, nusvirusia galva, ir iš
pirmo žvilgsnio atrodydavo, kaip
žmogus, įmigęs giliu miegu.
Tačiau pasibaigus vaišėms, galėdavo pakartoti kiekvieną ravo Barucho pasakytą žodį.
Po šių vaišių rabi Icchakas eidavo į kitų mokytojų rengiamas vaišes.
Nepaisydamas didžiulio nuovargio ir
negailėdamas jėgų.
Jo tikslas buvo vienas – pamatyti tą begalinę pagarbą, kuri yra rodoma
kitiems mokytojams.
Ir pajausti, jog jeigu tokia pagarba yra rodoma kitiems mokytojams,
tai juo labiau kokios pagarbos nusipelno ravas Baruchas!
Rabi Icchako sūnus rabi Menachem pasakojo:
„Šabato rytą, po rytinės maldos ir Kidušo pas ravą Baruchą, kiekvienas
grįždavo į savo namus.
Mano tėvas visiems draugams ir
mokiniams sakydavo:
„Žiūrėkite į mane ir darykite taip, kaip
aš“.
Jis pradėdavo šokinėti vidury gatvės, arba eiti atbulas ir panašiai, o visi
kiti sekdavo iš paskos.
Praeiviai atsisukdavo ir žiūrėdavo su nuostaba: suaugę, garbingai
atrodantys vyrai elgiasi kaip
vaikai...
Šis rabi Icchako veiksmas turėjo vieną tikslą – panaikinti norą gauti
malonumą iš garbės.
Jis priversdavo save (savo kūną) daryti šiuos veiksmus ir kęsti gėdą,
nors kūnas tam ir priešinosi.