kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

    


                                             

                                                                    36.


Iš „Tikunei Zohar“ aišku, kad yra priesaika nesužadinti pasaulyje gerumo ir meilės šviesos,
kol Izraelio veiksmai Toroje ir priedermėse bus ne dėl užmokesčio,
o tik kad suteikti malonią dvasią Kūrėjui.

Ir tai priesaikos:
„Prisaikdinu jus, Jeruzalės dukterys“, paslaptis.
Todėl tremties (galuto), kurią mes kenčiame, ilgumas yra tik tam,
kad nusipelnytumėme užsiėmimų Tora ir priedermėmis „lišma“.

Ir jei tik nusipelnysime šito, iškart susižadins meilės ir gerumo šviesa,
apie kurios paslaptį parašyta:
„Ir nusileido ant jo išminties (chochmos) ir proto (binos) dvasia“ (Ješaja 11 – 2),
tada nusipelnysime visiško išsivadavimo.


Kaip paaiškinta, kad visas Izraelis gali ateiti prie šito didelio tyrumo tik kabalos mokymosi dėka.
Todėl tai pats lengviausias kelias,
kuris tinka visiems, net vidutinių (ar mažų) gabumų žmonėms.
Tada kai vien tik užsiėmimu atvira Tora to gali nusipelnyti tik ypatingos, išskirtinių gabumų asmenybės, ir tik didelių pastangų dėka.
Tačiau tai netinka masėms, kaip paaiškinta aukščiau.
Ir taip išaiškėja ketvirto ir penkto klausimo,
kuriuos klausėme pradžioje, tuštumas.