kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כל שרוח הבריות נוח הימנו. והקשה, הלא מצאנו אצל הגדולים המפורסמים ביותר כל שהבריות שהיו להם מחלוקת, אם כן אין רוח הבריות נוח הימנו? בעה''ס, שמעתי „Kieno dvasia patinka žmonėms, to dvasia patinka ir Kūrėjui“ (Avot 3 – 10). Iškyla klausimas: Iš tikro mes matome, kad pas didžiuosius ir labiausiai žinomus Toros išminčius buvo nesutarimai su aplinkiniais? Ir jeigu taip, tai: „Žmogaus dvasia nepatinka jiems“, nors „patinka“ Kūrėjui? (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



73.


Ir pirmiausiai išaiškinsime dešimt katnut de Nekudim sfirot.
Yra žinoma, kad po Sag parcufo išėjimo, jo masache įvyko or mekif ir or pnimi bitūšas,
todėl šis parcufas nuskaidrėjo pakopomis.


Taip pat nuskaidrėjimo metu išėjusios pakopos, vadinasi Nekudot de Sag,
kurios nusileido po tabūru ir susimaišė su ten esančia bchina dalet.
Ir buvo užbaigtas visas masacho de guf avijuto nuskaidrėjimas ir pasiliko jame tik avijutas de roš.
Todėl skaitosi, kad masachas pakilo į roš de Sag ir ten padarė naują zivugą su pasilikusiais masache rešimot, kaip yra paaiškinta 35 sk.


74.


Taip pat ir čia skaitosi, kad paskutinis avijuto aspektas,
buvęs masache, t.y. bchina bet, visiškai pradingo,
ir liko tikrešimo de itlabšut, o iš avijuto liko tik bchinos alef rešimo.
Todėl Sag roš masachas gavo dvi zivugų rūšis, kaip aprašyta 43 sk.


Ir iš bchinos alef de avijut įjungimo į bchina bet de itlabšut,
vadinamą nekeva aspekto rešimo įjungimo į zachar aspektą,
išėjo binos bekiruv pakopa,
t. y. vak de bina, vadinama Keter de Nekudim.


Taip pat iš zachar įjungimo į rešimo de nekeva,
t. y. bchinos bet de itlabšut įjungimo bchinos alef de avijuto rešimo,
išėjo zeir anpin pakopa, vadinama Aba ve Ima de Nekudim.
Ir šios dvi pakopos yra vadinamos „Gar de Nekudim“,
t. y. roš de Nekudim dešimt sfirot,
nes roš visada vadinasi „Gar“ (trys pirmos), arba k – ch – b.


Ir tarp jų yra skirtumas, nes „Keter de Nekudim“,
kuri yra zachar pakopa, nenusileidžia į gufą, o šviečia tik roš.
Tik „Aba ve Ima de Nekudim“ nekeva pakopa nusileižia į gufą, vadinamą „Zat de Nekudim“, arba Nekudim ch – g – t n – h – j.


75.


Iš tikro yra trys pakopos, viena žemiau kitos:
1. Keter de Nekudim, kuri turi pakopą „vak de bina“.
2. Aba ve Ima de Nekudim, kuri turi zeir anpin pakopą, ir šios dvi pakopos yra roš aspektas.
3. Zat de Nekudim, t.y. ch – g – t n – h – j – m, ir tai Nekudim guf aspektas.