kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כִּי, לֹא יִטֹּשׁ יְהוָה עַמּוֹ וְנַחֲלָתוֹ לֹא יַעֲזֹב, כִּי עַד צֶדֶק יָשׁוּב מִשְׁפָּט וְאַחֲרָיו כָּל יִשְׁרֵי לֵב. תהלים צד' – יד', טו Neatstums Kūrėjas savo tautos, ir nepaliks savo palikimo, sugrįš teisingumo teismas, ir pas jį (teismą) visi tiesios širdies (žmonės). (Tehilim 94 – 14, 15)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




„Man“ pakėlimas ir „Gadlut de Nekudim“ išėjimas


79.


Dabar panagrinėkime dešimt Gadlut deNekudim sfirot.
Iš tikro šios sfirot išėjo iš „man“ (majim nukvin, moteriškų vandenų),
kurį pakėlė, po tabūru esantys, zon de A‘‘K rešimo, kaip paaiškinta 71 sk.


Pradžioje reikia suprasti patį „man“ pakėlimo aspektą.
Iki šiol kalbėjome tik apie masacho de guf pakilimą nuskaidrėjimo metu į aukštesnio parcufo roš.
Ir kai rešimot de guf įsijungė į masachą de roš,
ten įvyko zivugas de aka, išvedantis dešimt sfirot apatinio parcufo reikmei.
Tačiau dabar (Nekudim pasaulyje) atsirado „man“ pakėlimas.
Todėl šviesos, pakilusios iš po A‘‘K tabūro į roš de Sag,
t. y. zon de A‘‘K de guf rešimo, vadinasi „man“ pakilimas.


80.


Ir žinok, kad „man“ pakėlimo šaltinis yra zeir anpin ir binos sąveika dar dešimtyje tiesioginės šviesos sfirot, kaip tai paaiškinta 5 skyriuje.
Iš tikro ten sakoma, kad bina yra chasadim šviesos aspektas.
Tačiau, kai ji nori sukurti sfirą tiferet, vadinamą bchina gimel,
ji vėl susijungia su chochma ir pritraukia dėl tiferet,
t. y. dėl zeir anpin, chochma švytėjimą.


Todėl zeir anpin išėjo dviejų aspektų,
kur svarbiausias aspektas – tai chasadim šviesa iš binos ir truputis chochmos švytėjimo,
kurį bina pritraukė iš sfiros chochma.

Ir iš čia pasidarė ryšys tarp zeir anpin ir bina.
Tai reiškia, kad visa esmė,
kodėl rešimot de zeir anpin pakyla į biną yra tame,
kad bina vėl susijungtų su chochma,
ir pritrauktų chochmos švytėjimą dėl zeir anpin.
Todėl šis zeir anpin pakilimas į biną,
kuris sujungia biną su chochma,
visada vadinasi „man“ pakilimas.


Ir be zeir anpin pakilimo į biną, ji nesiskaito „nukva“ (moterimi) sfirai chochma,
nes bina pati iš savęs yra tik chasadim šviesa,
ir jai nereikia chochmos šviesos.
Todėl skaitosi, kad bina su chochma yra būsenoje „achor be achor“ (nugara į nugarą),
t. y. bina nenori gauti chochmos šviesos.
Ir tik kai zeir anpin pakyla į biną,
jis vėl padaro ją nukva chochmai,
kad gauti iš binos chochmos švytėjimą.
Tada zeir anpin pakilimas padaro biną nukva chochmai,
todėl šis pakilimas yra vadinamas „maim nukvin“ (moteriški vandenys).


Tai reiškia, kad zeir anpin pakilimas „atsuka“ biną į chochma „panin be panim“ (veidu į veidą),
ir bina gauna iš chochmos,
kaip moteris gauna iš vyro.
Iš tikro gerai išaiškinome „man“ pakilimo paslaptį,
ir prisimink tai.