kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį






Trijų balsių (nekudot) cholam, šuruk ir chirik paaiškinimas

 

 86.

 

Žinok, kad balsiai dalinasi į tris aspektus: roš, toch, sof.

Aukštutiniai”  balsiai, esantys virš raidžių, bendrai vadinami:

- „Cholam”.


Vidurinai” balsiai, esantys  raidžių viduje, bendrai vadinami:

- „Šuruk”, arba Melafon”,

t.y. raide vav” su tašku joje.


Ir apatiniai”  balsiai, esantys žemiau raidžių, bendrai vadinami:

- „Chirik”.

 

87.

 

Paaiškinimas.

Raidės reiškia „indus“ (kelim), t.y. guf (kūno) sfirot, nes dešimt roš sfirot

yra tik „šaknys“ indams, bet ne patys indai.

Ir balsiai (nekudot) reiškia šviesas, kurios „suteikia gyvybę“ indams ir „išjudina“ juos.

 

Iš tikro „chochma“ (išminties) šviesa vadinama „chaja“ (gyvybės) šviesa.

Ir tai „nauja šviesa“, kurią gavo zon de A‘‘K iš parufų „A‘‘B – Sag“,

apšvietusių Nekudim indus, ir kiekvienoje pakopoje nuleidusių „hey tata“ atgal į pe.

Todėl A‘‘B – Sag sugrąžino į pakopą „achap“ indus ir „gar“ šviesas.


Taip pat ši šviesa „išjudina“ achap indus, pakelia juos iš apatinės pakopos, bei

sujungia su aukštesne pakopa, kaip anksčiau.


Ir tai paslaptis, kad balsiai „išjudina“ raides. 

Todėl ši iš parcufų „A‘‘B – Sag“ išeinanti chaja šviesa,

suteikia achap indams gyvybę,

apsirengdama juose.