kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כל שרוח הבריות נוח הימנו. והקשה, הלא מצאנו אצל הגדולים המפורסמים ביותר כל שהבריות שהיו להם מחלוקת, אם כן אין רוח הבריות נוח הימנו? בעה''ס, שמעתי „Kieno dvasia patinka žmonėms, to dvasia patinka ir Kūrėjui“ (Avot 3 – 10). Iškyla klausimas: Iš tikro mes matome, kad pas didžiuosius ir labiausiai žinomus Toros išminčius buvo nesutarimai su aplinkiniais? Ir jeigu taip, tai: „Žmogaus dvasia nepatinka jiems“, nors „patinka“ Kūrėjui? (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



105.


Taip pat yra žinoma, kad visa kiekybė ir kokybė atsiverianti roš,
taip pat atsiveria ir nusileidus iš „viršaus į apačią“ guf.


Todėl malchut amizdaveget de roš vėl nusileido iš nikvei einajim į pe,
o g‘‘e ir n‘‘e , t.y. panim indai vėl susijungė su achorajim indais,
t. y. achapu.


Lygiai taip pat ir gufe, šviesos nusileido „iš viršaus į apačią“ į savo achorajim indus,
t. y. į t – n – h – j – m, kurie yra žemiau Aciluto parsos pasauliuose B – J – A.
Tačiau šiuose induose yra įsimaišęs malchut amesajemet potencialas,
esantis pasaulio Aciluto parsoje.


Todėl iškart, po Melech aDaat šviesų sąlyčio su šia jėga šios šviesos visiškai dingo iš indų,
t. y. jos pakilo į savo šaknis.


Ir visi Melech aDaat indai panim ir achor sudužo,
numirė bei nukrito į B – J – A.


Tai reiškia, kad šviesos dingimas (pakilimas) iš indų skaitosi,
kaip gyvybės „dingimas“ iš materialaus kūno,
ir vadinamas mirtimi.

Todėl šie indai sudužo ir „mirė“,
o masachas nuskaidrėjo nuo bchinos dalet avijuto,
ir masache pasiliko tik bchinos gimel avijutas.