kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אין שום דבר קטון או גדול, מושג רק בכח תפילה, וכל ענין היגיעה והעבודה שאנו מחויבים, אינם אלא לגלות את מיעוט כוחותנו ושפלותנו,שאין אנו ראוים לכלום מכוחנו עצמנו, כי אז אנו מוכשרים לשפוך תפילה שלמה לפני יתברך. בעל הסולם אגרות קודש עמוד ק''ס Kiekvienas ar mažas ar didelis dalykas yra pasiekiamas tik maldos jėga, o visos pastangos ir visas darbas, kurį mes privalome atlikti yra tik tam, kad atverti mūsų jėgų menkumą ir mūsų žemumą. T.y. pamatyti, kad mes patys su savo jėgomis neverti nieko. Būtent tada mes esame pasirengę „išlieti širdį“ Kūrėjui tobuloje maldoje. (Baal Sulamas „Šventi laiškai“, psl. 160).

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



106.


Ir kaip dėl sudužimo iš masacho de guf anuliuojasi bchinos dalet avijutas,
taip šis avijutas anuliuojasi ir malchut amizdaveget,
esančioje roš de Aba ve Ima.

Taip yra todėl, kad roš ir guf avijutai yra vienas ir tas pats dalykas,
tik roš, tai – potencialas, o guf – veiksmas.


Todėl Keter pakopos zivugas nutrūksta taip pat ir roš de Aba ve Ima,
o achorajim indai, kurie užbaigė Keter pakopą,
vėl nukrenta į apatinę pakopą, t.y. į zat.
Ir tai vadinasi Aba ve Ima Keter pakopos achorajim anuliavimas.
Tada dingsta visa Nekudim teamim pakopa, roš ir guf.


107.


Tačiau aukštutinė šviesa nenustoja šviesti nei akimirkai.
Todėl sugrįžta zivugas ant bchinos gimel avijuto,
kuris liko Aba ve Ima masache de roš, ir išveda chochmos pakopą.


Iš tikro gufas, t.y. „iš viršaus į apačią“, nusileidžia į sfirą chesed,
ir tai „Antras Nekudim Melechas“ (Karalius).
Jis taip pat nusileidžia į B – J – A, sudužta ir miršta.


Tada iš masacho de roš ir masacho de guf anuliuojasi bchinos gimel avijutas,
o achap indai, kurie užbaigė Aba ve Ima chochmos pakopą,
vėl nukrenta į apačią, t.y. į zat, kaip ir Keter pakopoje.


Paskui įvyksta zivugas ant masache likusio bchinos bet avijuto,
ir roš (galvoje) išeina binos pakopa.
Tada gufas, t.y. „iš viršaus į apačią, nusileidžia į sfirą gvurą,
ir tai „Trečias Nekudim Melechas“.
Jis taip pat nusileidžia į B-J-A, sudužta ir miršta.


Paskui iš masacho de roš ir masacho de guf anuliuojasi bchinos bet avijutas,
ir nutrūksta zivugas de roš taip pat ir binos pakopai,
o roš pakopos achorajim nukrenta į apatinę pakopą, t.y. į zat.


Tada įvyksta zivugas ant pasilikusios masache bchinos alef pakopos,
ir išeina zeir anpin pakopos dešimt sfirot.
Ir gufas, t.y. „iš viršaus į apačią“, nusileidžia iki tiferet sfirot viršutinio trečdalio.
Šis Melechas taip neišsilaiko, ir šviesa iš jo dingsta.

Tai reiškia, kad jo bchinos alef avijutas taip pat nuskaidrėja guf ir roš,
o zeir anpin pakopos achorajim nukrenta į apatinę pakopą, t.y. į zat.