kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כל שרוח הבריות נוח הימנו. והקשה, הלא מצאנו אצל הגדולים המפורסמים ביותר כל שהבריות שהיו להם מחלוקת, אם כן אין רוח הבריות נוח הימנו? בעה''ס, שמעתי „Kieno dvasia patinka žmonėms, to dvasia patinka ir Kūrėjui“ (Avot 3 – 10). Iškyla klausimas: Iš tikro mes matome, kad pas didžiuosius ir labiausiai žinomus Toros išminčius buvo nesutarimai su aplinkiniais? Ir jeigu taip, tai: „Žmogaus dvasia nepatinka jiems“, nors „patinka“ Kūrėjui? (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



114.


Taip pat reikia suprasti, kodėl trys pirmos pasaulio A‘‘K pakopos,
vadinamos: Galgalta, A‘‘B ir Sag,
nesiskaito trimis pasauliais, bet skaitosi trimis parcufais?

Tačiau kodėl ketvirtas A‘‘K parcufas vadinasi pasauliu, ir taip pat penktas A‘‘K parcufas,
taip pat vadinasi pasauliu?
Tai reiškia, kad ketvirtas parcufas yra vadinamas Nekudim pasauliu,
o penktas parcufas yra vadinamas Acilut pasauliu, arba Tikun pasauliu.


115.


Pirmiausia turime žinoti skirtumą tarp parcufo ir pasaulio.
Iš tikro „parcufu“ yra vadinama dešimties sfirot pakopa,
išeinanti iš aukštesnio parcufo masacho de guf,
kai šis nuskaidrėja ir įsijungia į aukštutinio pe de roš.
Ir kai šis parcufas išeina iš aukštesnio roš,
jis pats nusileidžia į roš, toch, sof.
Taip pat jame yra penkios, viena žemiau kitos, pakopos,
vadinamos: teamim ir nekudot.
Taip pat parcufas yra visada vadinamas teamim pakopos vardu.


Tokiu būdu išėjo trys pirmieji A‘‘K parcufai:
Galgalta,
A‘‘B
ir Sag.
Tačiau „pasaulis“ reiškia tai, kad jis turi viską, kas yra aukštesniame už jį pasaulyje,
kaip „spaudas“ ir „antspaudas“.
Tai reiškia, kad viskas, kas yra „spaude“, atsispaudžia jo „antspaude“.