kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ענין אמת, הוא מה שהאדם מרגיש ורואה לעיניו. ובחינה זו נקראת שכר ועונש, היינו שאי אפשר להרויח שום דבר בלי יגיעה. בעה''ס, שמעתי Tiesa yra tai, ką žmogus jaučia ir mato savo akimis ir tai vadinasi „užmokestis ir bausmė“, nes be pastangų negalime pasiekti jokio dalyko. (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



122.


Paskui parcufas pakyla antrą kartą su man pas viršutinį,
ir tai vadinasi: „ibur bet“ (antras užgimimas).
Ten pakopa gauna A‘‘B – Sag de A‘‘K mochiną.
Tada bchina dalet nusileidžia iš nikvei einajim į pe vietą (kaip paaiškinta 101 sk.),
ir ten, t. y. bchinos dalet vietoje, įvyksta zivug de aka.
Ir išeina Keter pakopos dešimt sfirot,
o achap indai pakyla ir sugrįžta į savo vietą roš,
t. y. užbaigiamas dešimties indų ir šviesų parcufas.
Šis mochinas yra vadinamas:
„Parcufo gadlut mochinas“.
Ir tai pirmoji Acilut pasaulio pakopa,
vadinama „Keter parcufas“ arba Acilut pasaulio „Atik parcufas“.



123.


Jau žinome, kad po indų sudužimo visi pakopų achapai nukrito į žemiau esančią pakopą.
(Kaip parašyta 77 sk. ir 106 sk.)
Ir Keter de Nekudim pakopos achapas randasi Chochmos pakopos g‘‘e vietoje,
o Chochmos pakopos achapas randasi Binos pakopos g‘‘e vietoje ir t.t...
Todėl Atiko, pirmo Acilut parcufo gadluto, t. y. „ibur bet“ metu,
jo achapas sugrįžo ir pakilo atgal į pakopą.
Ir kartu su Atiko achapu pakilo, su juo susijungusi Chochmos pakopos g‘‘e,
ir ten gavo „ibur alef“ (pirmą užgimimą).



124.


Ir kai Chochmos g‘‘e gavo ibur ir jenika pakopas,
jos vėl pakilo į roš de Atik,
ir ten gavo savo ibur bet (antrą užgimimą) gadluto mochinui.
Tada bchina gimel – Chochmos pakopa nusileido į pe,
ir išvedė dešimt Chochmos pakopos sfirot,
o jų achapo indai vėl pakilo į savo vietą roš.
Tada buvo užbaigtas dešimties indų ir šviesų Chochmos parcufas.
Ir šis parcufas vadinasi pasaulio Acilut „Arich Anpin“ parcufas.


125.


Ir su A’’A (Arich Anpin) achapu taip pat pakilo kartu ir binos pakopos g’’e,
ir ten gavo savo ibur alef ir jenika.
Paskui ši binos pakopa pakilo į A’’A roš iburui bet,
t.y. pakėlė savo achapą ir gavo gadluto mochiną.
Tada buvo užbaigtas dešimties indų ir šviesų Binos parcufas.
Ir šis parcufas vadinasi „Aba ve Ima” ir „Išsut” parcufas,
t. y. gar vadinasi Aba ve Ima, o zat vadinasi Išsut.


126.


Ir kartu su Aba ve Ima achapu pakilo kartu Zon g‘‘e,
ir ten gavo savo ibur alef ir jenika.
Tai reiškia, kad Zeir Anpin tampa „vak“,
o Nukva – „nekuda“ (taško) aspektais.


Išaiškinome penkis Ma Chadaš parcufus,
kurie išėjo Acilut pasaulyje su „pastovumo aspektu“,
t. y. pastovūs ir nekinta.
Ir šie parcufai vadinasi:
- Atik,
- Arich Anpin,

- Aba ve Ima
-  Zon.
Tai reiškia, kad:
Atikas išėjo Keter pakopos,
Arich Anpin – iš Chochmos pakopos,
Aba ve Ima – iš Binos pakopos,
Zon išėjo „vak ir nekuda“, ir tai – Zeir Anpin pakopa.


Ir šiuose penkiose pakopose niekada negali atsitikti sumažėjimas,
t. y. „apatinių“ (žmonių) veiksmai niekada nepasiekia „gar“, kad galėtų juos pažeisti.
Iš tikro apatinių veiksmai pasiekia tik Zeir Anpin ir Nukvą (Zon),
t. y. tik šių parcufų achorajim indus šių indų gadluto metu.
Tačiau netgi Zon panim indus, t. y. g‘‘e su vak ir nekuda šviesomis apatiniai taip pat negali pasiekti.
Todėl šios penkios Acilut pasaulio pakopos skaitosi su pastoviu mochinu.