kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



129.


Ir žinok, kad kiekviena iš penkių Ma Chadaš pakopų išėjimo metu išanalizavo ir prisijungė sau dalį iš Nekudim pasaulio indų, kurie pasidarė nukvos (moterišku) aspektu.
Todėl, kai išėjo Atiko parcufas,
jis pasiėmė ir prisijungė sau visus Nekudim gar aspektus,
kurie po indų sudužimo visai nenuketėjo,
t.y. g’’e aspektus,
kurie katnute ir vadinasi panim indais, kaip pasakyta 76 sk.


Tai reiškia, kad pasaulio Nekudim katnute išėjo tik viršutinė kiekvienos pakopos „pusė“,
t.y. g‘‘e ir nikvei einajim,
o kiekvienos pakopos apatinė dalis, vadinama achap,
nusileido į apatinę pakopą.


Todėl skaitosi, kad Ma Chadaš pasaulio Atik parcufas pasiėmė sau iš Nekudim indų:
viršutinę Keter pusę,
viršutines Chochma ir Bina puses,
ir 7 zat šaknis, įjungtas į gar de Nekudim.


Iš tikro šios dalys pasidarė Atik parcufo nukvos aspektu,
ir susijungė vieni su kitais.
Ir šios dalys vadinamos pasaulio Acilut Atik parcufo Ma ir Ban.
Tai reiškia, kad zachar aspektas vadinamas „Ma“ (vyriška pusė),
o prisijungę prie jo Nekudim indai, vadinami „Ban“ (moteriška pusė),
kaip paaiškinta 119 sk.


Ir šių dalių išsidėstymo tvarka:
„Panim ve achor“ (veidas į nugarą),
t. y. Atiko Ma yra panim (veido),
o Atiko Ban yra achor (nugaros) aspektai.