kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וטעם דבריהם הוא, כמו שבארנו, שבהיות כל עוסקי התורה, מזלזלים בפנימיות שלהם, ובפנימיות התורה, ומניחים אותה, כמו דבר שאין צורך בו בעולם. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Iš tikro kol visi, užsiimantys Tora, nevertina savo „vidinės“ pusės, t.y. neužsiima „vidine“ Tora, ir skaito tai ne pirmo svarbumo dalyku, neturinčiu didelės vertės pasaulyje. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      

 

150.


Trečias principas


Tai pasaulių B – J – A parcufų aukštis (šijurei koma) ir jų stovėjimas,

kurie buvo pas juos po papildomo mochino, prieš pirmo Adamo nuodėmę.

Tai reiškia, kad papildomo Šabato švytėjimo dėka  įvyko du pakilimai.

 

Pirmas pakilimas buvo 5 valandą Šabato išvakarėse,

kai gimė pirmasis Adamas.

Tada pradėjo švytėti papildomas Šabato švytėjimas,

„hey“ raidės (žymimojo artikelio) žodyje „Jom Ha šiši“ (השישי  šeštos

)dienos) paslaptimi.

 

Ir tada Zeir Anpinas pasiekė jecidos aspektą ir pakilo,

bei aprengė Acilut pasaulio Arich Anpin parcufą.

 

Nukva pasiekė chaja aspektą ir pakilo,

bei aprengė Acilut pasaulio Aba ve Ima parcufą.

 

Pasaulis Brija pakilo į Aciluto Išsut parcufą.

 

Pasaulis Jecira visas pakilo į Aciluto Zeir Anpin parcufą.

 

Pirmos 4 pasaulio Asija sfirot pakilo į Acilut Nukvos vietą,

o 6 apatinės Asija sfirot pakilo į  6 pirmųjų dabartinio Brija pasaulio vietą.

 

Antras pakilimas buvo Šabato vakare „bein ha arbajim“ (vakaro sutemose).

Tada dėl papildomo Šabato švytėjimo taip pat ir 6 apatinės Asija pasaulio

sfirot pakilo į Acilut pasaulio Nukvos vietą.

 

Ir tada pasaulis Jecira ir pasaulis Asija stovėjo Acilute Zeir Anpin ir

Nukvos vietoje „panim be panim“ aspektu.