Ir kaip paaiškinta 124 sk., kad man pakėlimo ibur betui dėka Acilut pasaulio parcufai pasiekė A‘‘B – Sag mochino švytėjimą, ateinantį iš Adam Kadmon pasaulio.
Iš tikro šis švytėjimas nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe,
kaip per cimcum alefą.
Ir tada vėl buvo gauti achap indai, bei nešama, chaja ir jechida šviesos.
Tačiau tai gali būti tik parcufų dešimtyje sfirot de roš, bet ne jų gufim.
Taip yra todėl, kad šis mochinas nenusileidžia nuo pe ir žemiau į parcufų gufim,
kaip yra aprašyta 138 sk.
Ir net mochino de gadlut metu, gufim pasiliko cimcum bete,
kaip ir katnuto metu.
Todėl visi penki Acilut pasaulio parcufai skaitosi tik bchinos alef, t. y. Zeir Anpin,
arba vak bli roš, dar vadinamos Ma, pakopos.
Ir jie aprengia penkias A‘‘K parcufų Ma pakopas, t.y. žemiau tabūro...
Iš tikro Acilut pasaulio Atik parcufas apengia nuo tabūro ir žemiau pasaulio A‘‘K Keter parcufą,
ir gauna šviesą iš šio Keter parcufo Ma pakopos.
Arich Anpin parcufas aprengia nuo tabūro ir žemiau A‘‘K pasaulio A‘‘B parcufą,
ir gauna šviesą iš šio A‘‘B parcufo Ma pakopos.
Aba ve Ima parcufas aprengia nuo tabūro ir žemiau A‘‘K pasaulio Sag parcufą,
ir gauna šviesą iš šio Sag parcufo Ma pakopos.
Zon parcufai „aprengia“ nuo tabūro ir žemiau A‘‘K pasaulio Ma ir Ban parcufus,
ir gauna šviesą iš šių Ma ir Ban parcufų Ma pakopų.
Tai reiškia, kad kiekvienas, iš penkių Acilut pasaulio parcufų, gauna iš Adam Kadmon kenegdo principu atitinkamų parcufų vak bli roš aspektą,
vadinamą Ma pakopą.
Ir nors penkių Acilut pasaulio parcufų rošim (galvose) yra gar (pilnas) aspektas,
mes skaitome, kad mochine, nusileidžiančiame nuo pe ir žemiau į gufim,
yra tik vak bli roš lygis.
Tačiau tai nereiškia, kad penki pasaulio Acilut parcufai kiekvienas aprengia priešais esantį parcufą pasaulyje Adam Kadmon.
Tai yra neįmanoma, nes pasaulio Adam Kadmon parcufai aprengia vienas kitą,
ir tas pats yra Acilut pasaulyje.
Tačiau tai reiškia, kad kiekiena Acilut pasaulio pakopa atitinka kenegdo principu jai giminingą pasaulio Adam Kadmon parcufo pakopą,
ir iš ten gauna šviesą.