kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




176.


Iš tikro papildomas mochinas, t.y. daugiau nei vak lygis,
ateina tik apatinių „man“ (maldos) dėka.

Todėl parcufų pakilimų būsenos nėra pastovios,
bet priklauso nuo apatinių veiksmų.

Ir kai apatiniai sugadina savo veiksmus, mochinas dingsta.
Tačiau pastoviame mochine, kuris buvo nustatytas pačio Kūrėjo jėga,
niekada negali įvykti jokie pasikeitimai.
Tai reiškia, kad šis pastovaus mochino lygis nekinta dėl apatinių veiksmų,
todėl negali būti sugadintas.



177.


Ir nesistebėk, kad Arich Anpin iš Ban pusės skaitosi,
kaip Acilut Keter parcufas, o Aba ve Ima,
kaip Ain Bet (chochmos) parcufas.
Iš tikro Arich Anpin yra apatinė Keter dalis iš Ban pusės,
o Aba ve Ima yra apatinė Nekudim pasaulio Chochmos ir Binos dalis.
Todėl Arich Anpin turėtų atitikti A‘‘K Keter parcufą,
o Aba ve Ima –Ain Bet, t. y. Chochmos parcufą?


Tačiau atsakymas tas, kad Ban parcufai yra Nukvin – moteriško aspekto,
todėl jie patys negali gauti, ir gauna tik tai,
ką jiems sąlygoja Zcharim, t.y. parcufai Ma.
Todėl visi šie pakilimų, t. y. papildomo mochino pasiekimo iš aukštesnio aspektai skaitosi tik vyriškuose aspektuose, t. y. tik Ma parcufuose.


Tačiau Arich Anpine iš Ma pusės visai nėra jokio Keter aspekto,
bet vien tik Chochma aspektas.
Ir Aba ve Imoje iš Ma pusės, visai nėra Chochmos aspekto,
o tik Binos aspektas.
Todėl skaitosi, kad prieš Arich Anpiną A‘‘K pasaulyje yra Ain Bet parcufas,
o prieš Aba ve Imą – Sag parcufas.
Ir A‘‘K Keter parcufas yra priskiriamas tik Atikui,
kuris prisijungė visą Ma aspekto Keter pakopą.