kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



184.


Iš tikro parsos, esančios chaze, aspektas padalina pakopą į keturias ypatingas dalis, vadinamas A – B – J – A: Acilut – iki „chaze“, o B – J – A nuo chaze ir žemiau.


Tačiau pirmiausia šį padalinimą galima išskirti pačiame A‘‘K pasaulyje,
tačiau čia parsa nusileido iki jo tabūro.
Todėl A‘‘K pasaulio Acilut aspektas yra A‘‘B – Sag parcufai,
pasibaigiantys virš tabūro,
o žemiau tabūro yra pasaulio A‘‘K B – J – A aspektai,
kur yra A‘‘K parcufai Ma ir Ban.


Matome, kaip penki A‘‘K parcufai dėl naujo sijumo vadinamo parsa dalinasi į Keter ir A – B – J – A:
kur Galgalta yra roš,
A‘‘B– Sag iki tabūro yra Acilut,
Ma ir Ban nuo tabūro ir žemiau yra B – J – A.


185.


Ir tuo pačiu būdu dalinasi penki pačio Acilut pasaulio parcufai į Keter ir A – B – J – A:


Arich Anpin yra bendra Acilut pasaulio roš;


aukštutiniai Aba ve Ima, t.y. A‘‘B aspektas, aprengiantis nuo nuo Arich Anpin pe ir žemiau iki chaze yra Acilut aspektas.
Ir ten chaze vietoje stovi parsa, užbaigianti Acilut pasaulio Acilut aspektą;


Išsut, t.y. Sag aspektas, aprengiantis nuo Arich Anpin chaze iki tabūro, yra Acilut pasaulio Brija aspektas;


Zon, kurie yra Ma ir Ban, aprengia nuo Arich Anpin tabūro ir iki Acilut pasaulio pabaigos, yra Acilut pasaulio Jecira ir Asija aspektai.


Taip pat penki Acilut pasaulio parcufai dalinasi į roš ir A – B – J – A,
kaip penki A‘‘K pacufai,
tik čia, Acilut pasaulyje parsa stovi tikroje vietoje,
t. y. parcufo Arich Anpin chaze.