kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והענין הוא, כי שורשים העליונים ממשיכים כחם בהשתלשלות עד לגילוי בענפיהם בעוה"ז (בעולם הזה), כמ"ש (כמו שכתוב) בביאור ענף ושורש.בעה''ס, אור הבהיר Aukštutinių „šaknų“ potencialas vystosi ir atsiveria, kaip „šakos“ mūsų pasaulyje.Ir bendrai pasauliai skirstosi į „vidinę“ ir „išorinę“ puses. (Baal Sulamas „Kai tarnaitė, paveldi Ponią“)

הקדמה לספר הזהר מג  

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                          43.  


Iš tikro žmogui gimus, jau yra pas jį „šventa siela“.
Ne šventa siela būtent, o tik sielos „kita pusė“,
t.y. „paskutinis“ sielos aspektas,
dėl savo mažumo dar vadinamas „tašku“.


Ir šis „taškas“ jau yra „apsirengęs“ žmogaus širdyje,
t.y. žmogaus noro aspekte, kuris atsiveria žmogaus širdyje.
Tačiau dvasingume yra dėsnis, kad viskas kas galioje bendrai visoje realybėje,
galioja ir atskirai kieviename pasaulyje,
net kiekvienoje mažiausioje dalyje,
kurią tik galima padalinti.


Todėl, kaip visoje realybėje yra penki pasauliai,
ir tai – penkios sfirot k – ch – b – t – m,
taip kiekviename pasaulyje yra penkios sfirot k – ch – b – t – m.


Ir taip pat šios penkios sfirot yra kiekvienoje mažiausioje to pasaulio dalyje.
Dar sakėme, kad mūsų pasaulis dalinasi į d – c – ch – m (domem, comeach, chai, medaber),
ir tai atitinka keturias sfirot ch – b – t – m (chochma, bina, tiferet, malchut).
Tai reiškia, kad domem atitinka malchut,
comeach – tiferet,
chai – bina,
medaber – chochma,
ir visų šaknis, t.y. Kūrėjo dalis, yra keter.


Tačiau, kaip sakėme, kad netgi pačioje mažiausioje dalelėje iš kiekvienos atskiros d – c – ch – m dalies, taip pat yra keturi d – c – ch – m aspektai.
Todėl kiekviename individe iš „medaber“ dalies,
t.y. kiekviename žmoguje,
yra keturios d – c – ch – m dalys noro gauti,
į kurias jau apsirengia „šventos sielos taškas“.