kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

זוהר ויצא ס''מ ואשת זנונים  

Zohar „Sam“ ir „paleistuvė moteris“

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį



(Ištraukos)

2.


„Sulam“ Jehuda Ašlagas


Jei žmogus susijungia su „paleistuve moterimi“,
jis geria „apsvaiginantį vyną“.
Tai reiškia, kad žmogus išgeria daugiau, nei galima,
ir pritraukia „kairės“ pusės švytėjimą iš „viršaus į apačią“.


Tada „vyne“ atsiveria – שמרים (šmarim) „drumzlės“,
ir tai teismo savybės „taško“ paslaptis.
Ir vynas žmogui tampa „nuodų taure“,
nes šios „drumzlės“ numarina žmogų.


Tačiau Kūrėjas panoro duoti teisuoliams išbandymą,
kad jie nusipelnytų didelės šviesos.

Apie tai parašyta:
„Tai prieš tai sukūrė Kūrėjas (Kohelet 7 – 14).


Todėl Kūrėjas „netyrai“ sistemai davė beveik tą patį,
ką ir „šventumui“.
Visa tai yra tam, kad suteikti „klipot“ (netyrumui) jėgų gundyti žmogų ir traukti paskui save.


Ta paslaptimi pas „paleistuvę moterį“ Kūrėjas padarė „11 ištaisymų“,
t. y. „gundymo atributų“, kad jai būtų galimybė sugundyti žmogų.
Ta pačia intencija apie „Pažinimo medį“ parašyta:
„Ir pamatė moteris, kad geras medis valgymui,
geidulingas akims ir malonus suvokimui,
ir paėmė jo vaisių ir valgė“ (Berešit 3 – 6).


Tai reiškia, kad jei nebūtų šie „ištaisymai“,
t. y. „gundymo atributai“ traukę moters širdies prie „Pažinimo medžio“,
ji nebūtų valgiusi.