kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

זוהר בראשית ערבובין בישין 

Zohar „Blogio priemaišos“

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį

 



                                                       (Ištraukos)

 

 „Ir pašaukė Kūrėjas žmogų ir paklausė jo איכה (ajeka) kur tu?“ (Berešit 3 – 9).

Iš tikro Kūrėjas davė užuominą Pirmam Adamui (žmogui),

kad Šventykla ateityje bus sugriauta ir apverks ją žodžiu איכה  („Eicha“ - „Rauda“).

(„Ajeka“ - „Kur tu“ atitinka raides „Eicha“ - „Rauda“).

Taip pat parašyta: „Kaip איכה (eicha) kaip sėdi vienišas šlovingas miestas“ (Eicha 1 – 1).

 

אי כה  sudaryta iš žodžių: אי (ei) „kur“ ir כה „Ko“, tai Šchinos vardas.

Kada Šchina tvyrojo Šventykloje.

 

אי reiškia –  איה (aje) kur?

Taip pat parašyta:

„Kur אי (ei) Hevelis (Abelis) tavo brolis“( Berešit 4 – 9).

Todėl po Šventyklos sugriovimo paklausė:

 אי כה „kur yra Šchina“, vadinama כה „Ko“.

 

Tačiau ateityje pašalins Kūrėjas visas blogio priemaišas (rūšis) iš pasaulio, kaip parašyta:

„Ir praryta mirtis amžiams“ (Ješajahu  25).

Tai reiškia, kad „mirtis“ yra  viso blogio šaknis.

Ir kai dings „mirtis“, dings ir „blogis“.

Tada viskas sugrįš į savo vietas,

kaip buvo prieš Pirmo Adamo nuodėmę.

Iš tikro nuo pirmos nuodėmės ir prasidėjo „mirtis“ ir visos blogio rūšys pasaulyje.

Apie tą laiką parašyta:

 „Tą dieną bus Kūrėjas vienas ir Jo Vardas vienas“ (Zacharija 14).