(Ištraukos)
Zohar
Trečia
priedermė – žinoti, kad yra Kūrėjas, didis ir valdantis visame pasaulyje.
Ir kiekvieną dieną reikia sujungti Kūrėjo vienybę iš visų šešių aukštutinių
pusių.
Ir
padaryti šį vienijimą šešiais „Šma“ (שמע ישראל) žodžiais:
„Klausyk, Izraeli, Kūrėjas yra tavo Dievas, Kūrėjas yra Vienas“,
nukreipiant norą su šiais žodžiais į viršų.
Tai
reiškia, kad reikia ištęsti žodįאחד (Ehad) „Vienas“,
kaip tariant visus kitus šešis žodžius.
Apie tai parašyta:
„Ir susirinks vandenys po dangumi į vieną (echad אחד)
vietą (Berešit 1 – 9).
Susirinks (aukštutinės) pakopos, kurios po dangumi, į „vieną vietą“,
kad būtų tobulos iš visų šešių pusių.
Todėl
į visą šį vienijimą, reikia įjungti baimę,
nes reikia ištęsti raidę ד
(dalet) žodyje „vienas“ echad אחד
,
kur „dalet“ reiškia baimę.
Ir todėl raidė „dalet“ žodyje „vienas“ echad אחד yra padidinta.
Apie
tai parašyta:
„Ir pasirodė sausuma“ (Berešit 1 –9).
Iš tikro, kai pasimatys „sausuma“,
reikia įjungti „sausumą“,
t.y. įjungti „dalet“ į šią vienybę.
Ir
paskui, kai (šešiais Šma žodžiais) pasidarė vienybė viršuje,
reikia sujungti šią vienybę apačioje su tikėjimu,
t.y. su šešiomis žemutinėmis pusėmis, apačioje.
Ir tai žodžiai:
„Palaimintas Tavo garbės karalystės vardas per amžius“.
Čia yra kiti šeši vienybės žodžiai.
Tada,
kas buvo „sausuma“, pasidarė (derlinga) „žeme“,
kad išauginti vaisius ir derlių, bei pasodinti medžius.
Apie tai parašyta:
„Ir pavadino Kūrėjas sausumą žeme“ (Berešit 1 – 10).
Tai
šešių žodžių:
„Palaimintas Tavo garbės karalystės vardas per amžius“,
vienijimas apačioje, kurie pasidarė „žeme“, t.y. tobulu noru.
( „Žemė“ ארץ
(erec), turi šaknį, kaip ir žodis „noras“ רצון (racon).
Todėl parašyta trečią kūrimo dieną:
„Gerai“ (ki tov (כי
טוב) du kartus.
Vienas – aukštutinei vienybei,
ir vienas – apatinei.
Po to, kai susijungė „Vienybė“ iš dviejų pusių,
t.y. ir viršuje ir apačioje, parašyta:
„Tegul suželdins žemė žolę“ (Berešit 1 –11).
Tai reiškia, kad žemė jau yra pasiruošusi išvesti vaisius ir derlių tinkamai.
Sulam Jehuda Ašlagas
Paaiškinimas.
„Aukštutinė vienybė“ yra:
„Klausyk (Šma (שמע) Izraeli, Kūrėjas yra tavo Dievas, Kūrėjas
yra Vienas“.
Tai yra „vienybė“, kuri išaiškėja iš pasakymo:
„Ir susirinks vandenys po dangumi į vieną (אחד
) vietą“.
Tai reiškia, kad ši vienybė pritraukia šviesą,
kuri buvo sukurta pirmą pasaulėdaros dieną...
Ir tai pirmasis:
„Gerai“ (ki tov (כי
טוב) pasakytas trečią
pasaulėdaros (maase berešit) dieną.
„Apatinė
vienybė“ yra:
„Palaimintas Tavo garbės karalystės vardas per amžius“.
Ir tai yra raidės „dalet“ žodyje „vienas“ (echad אחד)
užpildymas.
Tai reiškia, kad visas „Apatinės vienybės“ tobulumas atsiskleidžia šiuose
šešiose „Nukvos“ (moteriško aspekto) pusėse.
Ir išaiškėja pasakyme:
„Ir pavadino Kūrėjas sausumą žeme“,
bei „Tegul suželdins žemė žolę“...
Todėl
apie šią antrą vienybę parašyta:
„Gerai“ antrą kartą.
Iš tikro pirmasis „gerai“ – tai „Aukštutinė vienybė“,
o antrasis „gerai“ – „Apatinė vienybė“...
Todėl ši vienybė tinkamai sąlygoja „vaisius ir derlių žmonėms“,
t.y. 600 000 Izraelio sielų.