(Ištraukos)
Zohar
Trečia ištrauka, tai:
(שמע ישראל
– Šma Izrael) „Klausyk Izraeli“ (Dvarim 6 – 4) vienybės paslaptis.
Tai švento vardo Havaja raidė ו „vav“,
apjungianti viską,
t.y. šioje raidėje visko yra vienybė ir susijungimas...
Ketvirta ištrauka:
„Jei paklausysi šių Mano priedermių“ (Dvarim 11 – 13),
sudaryta iš dviejų pusių pusių:
חסד
chesed, gerumo ir גבורה gvura, griežtumo.
כנסת ישראל
(kneset Izrael) yra visų Izraelio „sielų suma“,
kuri išeina iš apatinės gvuros ir apsijungia su gerumu – chesed.
Tai yra paskutinė švento vardo Havaja raidė ה (hey)...
Tfilino raidės yra būtent Švento vardo
raidės,
todėl „tavo galva, kaip Karmelis“, tai – galvos tfilinas,
„o galvos durys, kaip purpuras“ (Šir aŠirim 7 – 6),
tai – rankos tfilinas.
Ir nors jis (rankos tfilinas) yra „vargšas“,
lyginant su galva,
pas jį taip pat yra aukštutinis tobulumas.
„Karalius uždarytas dėžutėse“ (Šir
aŠirim 7 – 6),
t.y. jis yra „surištas“ ir „pritvirtintas“ tfilino dėžutėse,
kad tinkamai apsijungtų šiame šventame Varde.
Todėl tas, kas yra „ištaisytas“ tfilinu,
t.y. pripažįsta ir vykdo šią priedermę,
jis turi Kūrėjo „atvaizdą“.
Kaip Kūrėjas yra „apjungtas“ šventu Vardu,
taip ir žmoguje apsijungia šventas Kūrėjo vardas.
Parašyta: „Vyru ir moterimi sukūrė juos“ (Berešit 1 – 27),
ir tai – „galvos tfilinas“ ir „rankos tfilinas“,
ir viskas yra viena.