kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כִּי, לֹא יִטֹּשׁ יְהוָה עַמּוֹ וְנַחֲלָתוֹ לֹא יַעֲזֹב, כִּי עַד צֶדֶק יָשׁוּב מִשְׁפָּט וְאַחֲרָיו כָּל יִשְׁרֵי לֵב. תהלים צד' – יד', טו Neatstums Kūrėjas savo tautos, ir nepaliks savo palikimo, sugrįš teisingumo teismas, ir pas jį (teismą) visi tiesios širdies (žmonės). (Tehilim 94 – 14, 15)

זוהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא  

Zohar „Ravo Hemnuna Saba raidės“

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį



(Ištraukos)

Sulam Jehuda Ašlagas


1.


Šis pasakojimas apie raides yra giliausias iš visų giliausių.
Ir kad paaiškinti nors truputį, pateiksiu trumpą įvadą,
apie ką kalba šis pasakojimas.
Pasaulio sukūrimas reiškia vystymasis ir tobulinimas,
taip, kad būtų užbaigta mintis su kuria ir buvo sukurtas pasaulis.


Yra žinoma, kad:
„Tai prieš tai padarė Kūrėjas“ (Kohelet 7 –14).
Tai reiškia, kad prieš kiekvieną jėgą,
kuri yra šventume padarė Kūrėjas atsveriančią jėgą „sitra achroje“ (kitoje, netyrumo pusėje).
Kaip yra keturi „šventumo pasauliai“ (Acilut, Brija, Jecira, Asija),
taip yra prieš juos keturi „nešvarūs pasauliai“.


Pasaulyje Asija negalima atskirti tarp dirbančio Kūrėjui, ir nedirbančio Jam.
Tai reiškia, kad nėra jokios analizės tarp šventumo ir nešvarumo,
todėl labai sunku, kad galėtų sukurtas pasaulis egzistuoti šventume.


Iš tikro labai sunku atskirti tarp gėrio ir blogio,
tarp nešvarumo ir šventumo.
Ir vis tik yra viena labai svarbi analizė.
Ir tai – „Kitas dievas (nešvarumo jėgos) yra nevaisingas ir negalintis duoti vaisių“.


Todėl, jei yra suklumpama ir pakliūnama į „nešvarumo pasaulį“,
tada iškart išdžiūna gyvybės „šaltinis“ ir visai nėra palaimintų „dvasinių vaisių“.
Iš tikro visi tokie darbai „nuvysta“,
kol užsidaro visiškai.


Ir atvirkščiai, tiems žmonėms,
kurie yra susijungę su šventumu,
jų rankų darbas susilaukia palaiminimo.

Kaip pasakyta:
„Ir bus kaip medis, pasodintas prie vandens, kuris laiku duos vaisius,
o jo lapai nenuvys, ir visuose darbuose turės pasisekimą“ (Tehilim 1 – 3).

Ir tai vienintelė analizė Asijos pasaulyje,
kad sužinoti ar tai šventumas ar (neduok dieve) ח''ו, ne.