kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • בזמן שהאדם מרגיש את עצמו בבחינת עליה, שיש לו מצב רוח מרומם, ואז מרגיש את עצמו שאין לו שום תשוקה רק לרוחניות, טוב אז לעיין בסתרי תורה בכדי להשיג את פנימיותה. בעה''ס, שמעתי Kai žmogus jaučia „dvasinį pakilimą“, ir kai pas jį nėra kito troškimo, tik dvasingumui, tada gerai gilintis į Toros paslaptis, kad pasiekti ir suprasti „vidinę“ Toros pusę. (tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo)

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא 

Zohar „Ravo Hemnuna Saba raidės“

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį




 (Ištraukos)

 

 Zohar

 

Sukūrė Kūrėjas aukštutines raides didelėmis (užuomina į biną, aukštutinį pasaulį),

o apatines raides mažomis (užuomina į malchut, apatinį pasaulį).

Todėl parašyta:  ב ב „Bet“, „Bet“

tai yra:  בראשית ברא

„pirmiausia sukūrė“ (Berešit 1 – 1),

ir  א א „Alef“, „Alef“

tai yra:  אלהים את

„Kūrėjas „et” (galininko prielinksnis).

Kur pirmos „Alef“ ir „Bet“ yra „viršutinės“ raidės (iš bina), 

o antros „Alef“ ir „Bet“ yra „apatinės“ raidės, iš malchut.

Ir visos raidės yra vienybėje, ir viršutinės,

ir apatinės (kad sąlygoti vienos kitoms).

 

 

                                          Sulam       Jehuda Ašlagas

 

„Didelės“ raidės yra iš „aukštutinio“ pasaulio,

o „mažos“ – iš „apatinio“. 

Tai reiškia, kai „aukštesnis“ nori sąlygoti „apatiniam“,

jis privalo „apsirengti“ apatiniu.

Ir tai dviejų raidžių „Bet“ ir dviejų raidžių „Alef“ pirmuose Toros

žodžiuose paslaptis.

 

Todėl pirma raidė „Bet“ (iš binos) „aprengia“ apatinę raidę „Bet“ (iš malchut). 

Ir taip pat pirma raidė „Alef“ aprengia antra „Alef“,

kad galėtų sąlygoti jai.

O tai, kad „visos raidės yra vienybėje, ir „viršutinės“, ir „apatinės“,

yra dėl to, kad viršutinės yra „apsirengusios“ apatinėmis,

kad galėtų sąlygoti joms.